Kutatás
|
A hazai kiskereskedelem 2018-ban
Kereskedelem
18000 boltban közel 2300 milliárd forintot hagytak ott a magyarok 2018-ban a hazai kiskereskedelemben, ami 7 százalékkal haladja meg a 2017-es összesített éves forgalom mértékét.
|
|
|
Félmillió magyar síel
Egészségmarketing
A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatása alapján a magyarok 5 százaléka megy vagy ment idén síelni.
|
|
|
Egyre többen vásárolnának dízel autót
Kutatás
A beszerzési tervekben ugyan a benzines autók dominálnak 71 százalékkal, de pozitív irányba változott a dízel autókkal kapcsolatos vásárlási hajlandóság.
|
|
|
A fővárosban dolgoznának leginkább a nyugdíjasok
Kutatás
Budapesten, valamint Fejér és Veszprém megyében tervez munkát vállalni a legtöbb nyugdíjas, többnyire rugalmas időbeosztásban.
|
|
|
A divat és a logisztika között sok a párhuzam
Kutatás
Ezt mutatja be egy nemrég készült a DHL Express felmérése, amely ezen kívül a vevők szokásait is vizsgálja.
|
|
|
Egyre többet költünk videojátékra
Kereskedelem
Magyarországon stabilan magas, 60% körüli azok aránya, akik videojátékoznak - derül ki az eNET 2018 szeptemberi kutatásából, amelyet immáron harmadik alkalommal készítettek el.
|
|
|
A térségi átlagnál jobban bíznak a digitalizációban a magyar cégek
Kutatás
87 százalékuk egyértelműen növekedési lehetőséget lát az innovatív technológiák alkalmazásában, szemben a régiós átlag 83 százalékával - derül ki a Microsoft megbízásából készített legújabb kutatásból.
|
|
|
Kin múlik az európai cégek további növekedése?
Kutatás
A technológiában jártas munkaerő biztosítása elengedhetetlen Európa tőkevonzó képességének megőrzéséhez.
|
|
|
Megtelnek a szálláshelyek szerelmesekkel
Kutatás
Minden harmadik szerelmespár elutazik Valentin-nap alkalmából a Szallas.hu friss felmérése szerint.
|
|
|
Nem indulunk el kártya nélkül külföldre
Kutatás
A Mastercard legfrissebb adatai szerint legyen szó akár belföldi, akár külföldi vásárlásról, a magyarok egyre szívesebben választják a készpénzmentes fizetési megoldásokat.
|
|
|