Kutatás
|
Tavalyi bruttó átlagkereset Magyarországon
Kutatás
Tavaly Magyarországon a bruttó átlagkereset 337 500 forint volt, ami 13 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest - derült ki a Workania állásportál által működtetett Fizetesek.hu kutatásból
|
|
|
Az IT és az egészségügy az új kedvenc ágazat
Kutatás
A jelenlegi árazási szinteken már nem igazán vonzóak az üzleti célú ingatlanok a befektetők többsége szerint, míg az IT szektorba és az egészségügybe történő befektetések jól jövedelmezhetnek a közeljövőben.
|
|
|
Jobban félünk a globális felmelegedéstől a Cofidis szerint
Kutatás
A globális problémák közül az emberek jobban félnek a természeti erőforrások kimerítésétől, a világméretű felmelegedéstől, mint egy újabb gazdasági válságtól - derül ki a Cofidis Hitel Monitor kutatásából.
|
|
|
Többet keresnek a fizikai dolgozók, mint egy éve
Kutatás
A negyedik negyedévben 993 forint volt a fizikai munkát végző szak- és betanított munkások átlagos bruttó órabére - derül ki a Trenkwalder közel 7 ezer fő béradatait feldolgozó elemzéséből.
|
|
|
A European National Panels a magyar piacon is elindult
Kutatás
A piackutatással foglalkozó European National Panels (ENP) vállalat Magyarországra is kiterjeszti a tevékenységét, így a szolgáltatásai mostantól a Visegrádi Négyek minden országában elérhetővé válnak.
|
|
|
A Magyarország Gasztro Körképe
Kutatás
A Dining Guide, gasztronómiai platformja érdekes vállalkozásba fogott néhány hazai csúcsétteremmel (Arany Kaviár, Babel, Costes, Costes Downtown, Fausto's, Kistücsök, Olimpia, Tama, Stand, St. Andrea) karöltve.
|
|
|
Egészségtudatosabbak az okosórák és okoskarkötők használói
Kutatás
Magyarországon jelenleg minden tizedik felnőtt internetező hord okosórát és/vagy karkötőt, okostelefonos aktivitásmérő alkalmazást pedig negyedük szokott használni.
|
|
|
A hazai munkaerőpiac 2019-ben
Kutatás
Automatizáltabb rendszerek, mobilabb munkavállalók, mesterséges intelligencia alapú eszközök - csak néhány a 2019-es munkaerőpiaci trendek közül.
|
|
|
Jobban bíznak az innováció erejében a magyar cégek
Kutatás
Régiós összehasonlításban is kiugróan nagy jelentőséget tulajdonítanak az innovatív technológiáknak a fogyasztói elkötelezettség erősítésében a magyarországi vállalkozások - derül ki a Microsoft felméréséből.
|
|
|
Nőnapkor a magyar nők négyötöde kap meglepetést
Kutatás
Százból 84 nőnek kedveskedik párja nőnap alkalmából. A párkapcsolatban élő magyar nők hatvan százaléka kap valamilyen segítséget a házimunkában: a férfiak leginkább a bevásárlásban segítenek és kiürítik a szemetet.
|
|
|