Kereskedelem
|
Szennyezett kutyaeledelt hív vissza a Fressnapf
Kereskedelem
Szalmonellával szennyezett kutyaeledelt hív vissza a Fressnapf - közölte az áruházláncra hivatkozva a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih).
|
|
|
A C&A 2018-as globális fenntarthatósági jelentése
CSR
A C&A a fenntarthatóbb alapanyagok beszerzésének köszönhetően jelentősen csökkentette szén- és vízlábnyomát.
|
|
|
Kampány a meggyfogyasztás ösztönzésére
Egészségmarketing
Magyarország nagyhatalomnak számít a meggytermelésében, a rendkívül egészséges gyümölcs fogyasztása ugyanakkor alacsony.
|
|
|
Egyre zöldebb vállalat a SPAR
CSR
A kiskereskedelmi áruházlánc a hulladékkezeléstől a logisztikán át a reklámtevékenységig egyre több környezetkímélő megoldást alkalmaz és vásárlóit is bevonja azok működtetésébe.
|
|
|
Az élelmiszer-hulladék csökkentése a Tesconál
CSR
A Tesco harmadik alkalommal tette közzé éves jelentését a működése során keletkező élelmiszer-hulladékról.
|
|
|
Kutyaeledelt hívtak vissza a Fressnapf üzleteiből
Kereskedelem
Magas kadmium tartalmú kutyaeledelt hívtak vissza a Fressnapf üzleteiből.
|
|
|
Csomagkiadó robotokat állított üzembe a Decathlon
Kereskedelem
Az online rendelt termékek gyorsabb kiadását segítő csomagkiadó robotokat állított üzembe a Decathlon Magyarország.
|
|
|
Az Intersport áruházaiban vásárolhatók meg a 2Rule-termékek
Márkák
Megkötötte első kiskereskedelmi megállapodását a 2Rule-termékeket gyártó Magyar Sportmárka (MSM) Zrt..
|
|
|
Fa építőjátékot hív vissza az Aldi
Kereskedelem
Az Aldi Magyarország és beszállítója, az U. Leinss GmbH azonnal visszahívja a Fa építőjáték termék "Város", "Virágos rét", illetve "Állatos építőjáték" fajtáit.
|
|
|
Hétszeres Superbrands díjas a Lidl Magyarország
Kereskedelem
A Lidl Magyarország 2019-ben is elnyerte az egyik legfontosabb nemzetközi márkaértékelési díjat, a Superbrands címet.
|
|
|