Kereskedelem
|
Megegyezés született a 2019-es bérekről a SPAR-nál
Kereskedelem
Megállapodott a 2019-es bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete.
|
|
|
A Lada tervezése Magyarországon
Márkák
A Lada Hungary Kft. rövid távú célja, hogy a márka piaci részesedése elérje az 1 százalékot Magyarországon, hosszú távon pedig a 3 százalék megszerzésére törekszenek - mondta Pataki András a cég vezetője az MTI-nek.
|
|
|
1,7 milliárd forintból újult meg a miskolci INTERSPAR
Kereskedelem
A SPAR modernizációs programja keretében teljes egészében felújította a miskolci Szinvapark Bevásárlóközpontban lévő áruházát. A novemberben nyitótt üzletben piactér és INTERSPAR to Go étterem is helyet kapott.
|
|
|
A Samsung Electronics teljesítménye csökkent
Márkák
Két év óta először negyedéves működési nyereségének csökkenésére számít a Samsung Electronics, mivel a kínai gazdasági növekedés lanyhulása visszavetette a félvezetők és a mobiltelefonok iránti keresletet.
|
|
|
Stabil a hazai kisker forgalma
Kutatás
Európa-szerte stabil a kiskereskedelem teljesítménye: a kontinens 2018 harmadik negyedévi 3,7%-os bővüléséhez a töretlen fogyasztói bizalom és az alacsony infláció is hozzájárult.
|
|
|
Magyarországon 20 százalékkal több Fordot adtak el tavaly
Kereskedelem
Magyarországon 20 százalékkal nőtt a Ford gépjárművek értékesítése tavaly.
|
|
|
Európai terjeszkedésre készül az Alibaba
Kereskedelem
Európai terjeszkedésre készül a legnagyobb kínai online kereskedelmi portál, az Alibaba - írta a Handelsblatt című német üzleti lap.
|
|
|
1200 milliárdot költöttek a magyarok decemberben az üzletekben
Kereskedelem
Becslések szerint 1200 milliárd forintot költöttek idén decemberben a magyarok az üzletekben, ez 6 százalékkal több a tavalyi év hasonló időszakánál - hangzott el az M1 aktuális csatorna esti híradójában.
|
|
|
A tavalyinál erősebb decemberi forgalmat vár a CBA
Kereskedelem
Az eddigi tapasztalatok alapján a CBA a decemberi forgalom 3-5 százalékos növekedésére számít az előző év azonos időszakához képest - mondta Fodor Attila, a társaság kommunikációs igazgatója.
|
|
|
600 rászoruló családnak segít a Lidl karácsonykor
CSR
#Veledteljes karácsonyi kampányának keretében, közösségi média oldalainak követőivel közösen 600 rászoruló családnak segít a Lidl Magyarország.
|
|
|