Kereskedelem
|
Egyre gyakoribb a bankkártya használat az eMAG oldalán
Kereskedelem
A magyar e-kereskedelem évek óta dinamikus növekszik, mi sem bizonyítja ezt jobban, minthogy a hazai online áruházak belföldi forgalma tizenkétszeresére nőtt az elmúlt tíz évben.
|
|
|
A Tesco ismét támogatja a helyi közösségeket
CSR
Az ötödször meghirdetett "Ön választ, mi segítünk" program győztes projektjeiről ezúttal is a Tesco vásárlói döntöttek, akik a vásárlások után kapott zsetonnal szavazhattak a legszimpatikusabb kezdeményezésekre.
|
|
|
A vásárlók öt kategóriában a Lidl-t választják
Kereskedelem
Öt kategóriában nyerték el a Lidl Magyarország termékei az Év Terméke Díjat, amelyet az Inspira Research 2000 fős, az innovációt és a vásárlói elégedettséget is vizsgáló közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda.
|
|
|
Ismét nyertek az ALDI termékei „Az Év Terméke Díj”-on
Kereskedelem
Két évvel ezelőtt 4, tavaly 7, idén ismét 4 ALDI sajátmárkás, innovatív termék nyerte el Az Év Terméke Díjat, amelyet az Inspira Visonary Research 2000 fős közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda.
|
|
|
Két kategóriában lett befutó a dm
Márkák
A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting hirdette ki a 2019-es év eredményeit.
|
|
|
A SPAR termékadományokkal támogatja a hazai állatvédelmet
CSR
Az áruházlánc nyolc éve egyedülálló adományprogrammal segíti a magyarországi állatparkok és menhelyek, valamint vadasparkok nélkülözhetetlen állatmentő és gondozómunkáját.
|
|
|
15 éves a SPAR saját húsüzem
Kereskedelem
A SPAR bicskei húsüzeme 15 évvel ezelőtt kezdte meg a termelést.
|
|
|
Hibás árak a webshopban
Kereskedelem
Köteles-e a webáruház technikai hiba vagy elírás miatt túl alacsonyan árazott terméket vagy szolgáltatást ezen az áron eladni?
|
|
|
Mikor ajándékoz a magyar?
Kutatás
A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatásában annak járt utána, hogy milyen alkalmakra és miket szoktunk ajándékozni.
|
|
|
Otthonszépítés a SPAR-ral
Promóció
A Disney-vel együttműködésben hirdeti meg a hűségakcióját a SPAR. A promóció keretében a vásárlók 13-féle, az ikonikus mesehőssel díszített fürdő- és hálószobai kiegészítővel szépíthetik otthonukat.
|
|
|