Kereskedelem
|
Csökkent a Nissan nyeresége
Márkák
Jelentősen csökkent a Nissan Motor nyeresége a március 31-én véget ért 2018-as pénzügyi évben.
|
|
|
Okoslakással jutalmazta vásárlói hűségét az Auchan
CSR
Zöldövezeti, újépítésű otthont nyert egy szerencsés vásárló az Auchan és a Metrodom tavaly indított nyereményjátékán.
|
|
|
Megváltozik az AliExpress üzleti modellje
Kereskedelem
Kína egyik legnagyobb technológiai vállalata, az Alibaba csoport változtat leggyorsabban növekvő üzletága, az online kiskereskedelmi piacteret működtető AliExpress üzleti modelljén.
|
|
|
ALDI és az E.ON együttműködése
Kereskedelem
Elindult a hálózat kiépítése, Nyíregyházán átadták az első olyan elektromosautó-töltőállomást, amit az ALDI és az E.ON együttműködéseként alakítottak ki.
|
|
|
Bírságot kapott a Porsche
Márkák
Több mint félmilliárd euró bírságot szabtak ki a Porsche autógyártó társaságra.
|
|
|
Kevesebb műanyag a Lidl-nél
Kereskedelem
A Lidl 2018-ban bejelentette, hogy 2025-re 20 százalékkal csökkenti a műanyag felhasználását, saját márkás termékei plasztik csomagolásainak újrahasznosíthatóságát pedig 100 százalékig biztosítani fogja.
|
|
|
Visszahívták a gyerekeknek szánt müzlit és kekszet
Kereskedelem
Vállalati önellenőrzés során idegen anyagot, almakocsányt találtak egy osztrák előállítású almaporban, amelyet csecsemőknek és kisgyermekeknek szánt müzlik, kekszek készítéséhez használtak fel.
|
|
|
A Huawei új üzlete
Kereskedelem
A HillSide Irodaházban nyitott meg második budapesti élmény alapú üzletét a Huawei.
|
|
|
Nő a dekorkozmetikumok értékbeli forgalma
Kutatás
Dekorkozmetikumra 2018-ban, 7 százalékos éves szintű értékbeli és 4 százalékos mennyiségi növekedés mellett közel 13 milliárd forintot költöttek a magyarok.
|
|
|
Az Év Boltja díjat nyert az Auchan
Kereskedelem
Hipermarket kategóriában az Auchan budaörsi áruháza nyerte Az Év Boltja elismerést a Store Insider és a Tobacco Magazin által meghirdetett versenyen. A nyertesről a szakmai zsűri és a vásárlók együttesen döntöttek.
|
|
|