CSR
|
Országos kampánnyal segíti a Coca-Cola
CSR
A Coca-Cola az újraindulás időszakában a koronavírus által egyik leginkább sújtott iparágat, a vendéglátói szektort segíti.
|
|
|
Segítség a járvány alatt a Coca-Cola-tól
CSR
165 millió forint értékben nyújtott segítséget a járvány alatt a Coca-Cola Magyarország.
|
|
|
P&G: több mint 150 raklap termékadomány
CSR
Közel 46 millió forint értékben adományozott egészségügyi, higiéniai, babaápolási és háztartási terméket a vállalat hazai segélyszervezetek számára.
|
|
|
A Vodafone is csatlakozott a Global Citizen és az Európai Bizottság globális koncertjéhez
CSR
A Global Citizen nevű jótékonysági mozgalom és az Európai Bizottság nagyszabású online koncertet szervez Global Goal: Unite for our Future címmel június 30-án, kedden.
|
|
|
Együttműködik az SZTE és a GE Healthcare Magyarország
Egészségmarketing
A sugárterápia tervezését gyorsító, a kezelést hatékonyabbá tevő megoldáson dolgoznak a Szegedi Tudományegyetem (SZTE) és a GE Healthcare Magyarország Kft. munkatársai nemzetközi partnereikkel.
|
|
|
Mindent az OEKO-TEX 100 minősítésről (x)
CSR
Amikor egy anyuka kisbabája számára válogat ruhákat, ágyneműt vagy bármi mást, próbálja az összes rizikófaktort megtalálni, és eszerint kizárni a veszélyesnek ítélt tárgyakat.
|
|
|
A Vodafone önkéntesei is segítenek a korlátozások alatt
CSR
A Vodafone Magyarország Alapítvány a koronavírus miatt kialakult helyzetben átalakította vállalati önkéntes programjait, hogy azok a legkiszolgáltatottabb csoportok - így az idősek és a gyermekek életét segítsék.
|
|
|
Kampánnyal hívják fel a figyelmet a véradás fontosságára
CSR
Közös kampányt indít az Országos Vérellátó Szolgálat (OVSZ) és a Magyar Vöröskereszt azért, hogy minél többen adjanak vért a nyáron.
|
|
|
A Budapest Airport járványintézkedései
CSR
A nemzetközi protokolloknak is megfelelnek a Budapest Airport járványintézkedései.
|
|
|
Több mint 2 millió liter fertőtlenítőt szállított ki a Mol eddig
Egészségmarketing
Mintegy 600 ügyfélhez jutott el a fertőtlenítőszer.
|
|
|