CSR
|
A Westend és a Woodapest közös projektje
CSR
38 új fával gazdagította az Andrássy utat a Westend és a Woodapest.
|
|
|
A Magyar Vöröskereszt adománygyűjtése az Auchan áruházakban
CSR
A hétvégén ismét adományokat gyűjt a Magyar Vöröskereszt az ország összes Auchan áruházában.
|
|
|
A rászorulók ellátásáért a Tesco és a Nestlé
CSR
A Tesco és a Nestlé 15,5 millió forintot adományozott a Magyar Élelmiszerbank Egyesületnek Mikulás napján, ezzel támogatva a szervezet munkáját, a rászorulók ellátását.
|
|
|
Adventi Adománygyűjtés a Tesco áruházakban
CSR
Idén is csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.
|
|
|
Átadták Az Év Családbarát Vállalata díjakat
CSR
Átadták Az Év Családbarát Vállalata díjakat pénteken a Három Királyfi, Három Királylány Alapítvány szervezésében Budapesten.
|
|
|
Légy tökös! – szólít fel a BioTechUSA-cégcsoport Movemberben
CSR
"A férfiak csupán 64%-a éli meg a 65. életévét, úgyhogy éppen itt az ideje változtatnunk ezen".
|
|
|
A VELUX az EY Fenntarthatósági Díj nyertese 2022-ben
CSR
A VELUX Cégcsoport vehette át tegnap Koppenhágában az EY és a Dán Kereskedelmi Kamara Fenntarthatósági Díját klímastratégia kategóriában.
|
|
|
A Vodafone új technológiája hallássérült nézők számára
CSR
A Vodafone Magyarország a Siketek és Nagyothallók Országos Szövetségével (SINOSZ) és a Játékszínnel közösen mutatta be a kulturális élményszerzés új korszakát elhozó digitális fejlesztését.
|
|
|
20 éves a magyar „A Nőkért és a Tudományért díj”
Egészségmarketing
Sejtek ajtaján bejutó hatóanyagok, hatékonyabb antibiotikumok és a gyógyszerfejlesztéseket felgyorsító mesterséges intelligencia- ezt kutatják a L'Oréal-UNESCO díj idei nyertesei.
|
|
|
Adaptív divatkollekció Zalandótól
Egészségmarketing
A Zalando bemutatja első, fogyatékossággal élő emberek számára tervezett adaptív divatkollekcióját.
|
|
|