Egészségmarketing
|
A gyorsételek károsíthatják az agy étvágyszabályozó funkcióját
Egészségmarketing
Brit, amerikai, ausztrál kutatók a Royal Society Open Science című tudományos lap friss számában írták le vizsgálatukat, amelyben önkéntesek részvételével tanulmányozták a gyorsételek hatását-írta a medicalxpres.org
|
|
|
Minőség-Innováció fődíjat nyert a Sanatmetal szívdiagnosztikai eszköze
Egészségmarketing
Fődíjas lett a Minőség-Innováció 2019. évi nemzetközi pályázaton a Sanatmetal Kft. WIWE szívdiagnosztikai eszköze a kis- és középvállalkozások kategóriában.
|
|
|
Megjelent az egészséges női mell kézikönyve
Egészségmarketing
A Hórusz kiadó gondozásában jelent meg Dr. Kristi Funk műve, Az egészséges női mell kézikönyve - A mellrák prevenciója és túlélése hasznos gyakorlati tanácsokkal minden nő számára.
|
|
|
Rendkívüli lehetőségeket rejt magában a Közép- és Kelet-európai Onkológiai Akadémia
Egészségmarketing
Rendkívüli lehetőségeket rejt magában a tavaly létrehozott Közép- és Kelet-európai Onkológiai Akadémia mind a megelőzés, a diagnózis, az ellátás és a kutatás területén.
|
|
|
A túlsúly és a mozgáshiányos életmód a legfőbb egészségi kockázat
Egészségmarketing
A következő években a magyarok egészségét leginkább befolyásoló kockázati tényező a túlsúly és a mozgáshiányos életmód az Innovatív Gyógyszergyártók Egyesülete (AIPM) felmérésének eredményei szerint.
|
|
|
Kevesebb hús, több zöldség (x)
Egészségmarketing
A jelen kor húskészítményei sajnos nagyban különböznek a múlt termékeitől, hiszen az ipari gyártásuk számos minőségi kérdést vet fel.
|
|
|
Korszerű biobankot alakítanak ki Szegeden
Egészségmarketing
Korszerű biobankot alakítanak ki a Szegedi Tudományegyetemen (SZTE), és a felsőoktatási intézmény csatlakozik az európai biobankokat összefogó kutatási hálózathoz.
|
|
|
Az AI segíti a szívelégtelenségben szenvedő betegek kockázatbecslését
Egészségmarketing
A redszert az elmúlt húsz év során speciális eszközös terápián (szív működését újraszinkronizáló terápia - CRT) átesett szívelégtelen betegek adatai alapján fejlesztették ki.
|
|
|
Friss zöldség, gyümölcs és tejtermék az iskolaprogramban
Egészségmarketing
Több százezer gyermek jut friss zöldséghez, gyümölcshöz, valamint tejtermékhez az iskolatej-, valamint az iskolagyümölcs- és iskolazöldség programokon keresztül.
|
|
|
Önismeret, avagy kulcs a boldogsághoz! (x)
Egészségmarketing
Mindenki számára más dolog képes meghozni a boldogságot, de egy biztos, ezt csak mi érhetjük el, nem más adja a kezünkbe.
|
|
|