Egészségmarketing
|
A súlyzózás új dimenziója - könnyedén és egyszerűen
Egészségmarketing
A magas hatékonyságú edzéseket favorizálja, vagy inkább a legjobb felszereléseket használja az edzések alatt?
|
|
|
Egészségtudatosabbak az okosórák és okoskarkötők használói
Kutatás
Magyarországon jelenleg minden tizedik felnőtt internetező hord okosórát és/vagy karkötőt, okostelefonos aktivitásmérő alkalmazást pedig negyedük szokott használni.
|
|
|
Alacsony szénhidráttartalmú étrend és a szívritmuszavar
Egészségmarketing
Összefüggést találtak a alacsony szénhidráttartalmú étrend és a szívritmuszavar között.
|
|
|
A Visa a világon elsőként szponzorálja a női labdarúgást
CSR
A Visa a világon elsőként kötött kizárólagos szponzori megállapodást az UEFA-val a női labdarúgás támogatására. A szerződés a 2018-2025-ös időszakra szól.
|
|
|
Félmillió magyar síel
Egészségmarketing
A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatása alapján a magyarok 5 százaléka megy vagy ment idén síelni.
|
|
|
Egészségmegőrző kampány Zalakaroson
Egészségmarketing
Az egészségmegőrzés és a betegségmegelőzés érdekében márciustól a gyógyfürdőbe látogató vendégek vércukorszintjét is megmérik Zalakaroson.
|
|
|
A reggeli és a délutáni sportolás előnyei
Egészségmarketing
A sport megváltoztathatja az emberi test biológia óráját, a változás iránya és mértéke a sportolás időpontjától függ - állapította meg egy kutatás.
|
|
|
A magas fehérjetartalmú étrend egészségtelen
Egészségmarketing
Ausztrál kutatók megfejthették, miért rövidíti meg az életet a magas fehérjetartalmú étrend. Eredményeik azt is alátámasztják, hogy a szénhidrátok nem feltétlenül kerülendők, ahogy sokan állítják.
|
|
|
Az ALDI a legnagyobb magyar női futóesemény főszponzora
Egészségmarketing
Az ALDI immár ötödik alkalommal támogatja a Női Futógálát, az ország legnagyobb női futóünnepét.
|
|
|
A magyarok 33 százaléka sportol rendszeresen
Egészségmarketing
A magyar lakosság 33 százaléka végez kisebb-nagyobb gyakorisággal intenzívebb testmozgást a legutóbbi Eurobarometer felmérés szerint.
|
|
|