Egészségmarketing
|
Korszerű biobankot alakítanak ki Szegeden
Egészségmarketing
Korszerű biobankot alakítanak ki a Szegedi Tudományegyetemen (SZTE), és a felsőoktatási intézmény csatlakozik az európai biobankokat összefogó kutatási hálózathoz.
|
|
|
Az AI segíti a szívelégtelenségben szenvedő betegek kockázatbecslését
Egészségmarketing
A redszert az elmúlt húsz év során speciális eszközös terápián (szív működését újraszinkronizáló terápia - CRT) átesett szívelégtelen betegek adatai alapján fejlesztették ki.
|
|
|
Friss zöldség, gyümölcs és tejtermék az iskolaprogramban
Egészségmarketing
Több százezer gyermek jut friss zöldséghez, gyümölcshöz, valamint tejtermékhez az iskolatej-, valamint az iskolagyümölcs- és iskolazöldség programokon keresztül.
|
|
|
Önismeret, avagy kulcs a boldogsághoz! (x)
Egészségmarketing
Mindenki számára más dolog képes meghozni a boldogságot, de egy biztos, ezt csak mi érhetjük el, nem más adja a kezünkbe.
|
|
|
Egy hotel minden igényhez (x)
Egészségmarketing
Európa legnagyobb melegvízű gyógytavának helyszínén, Hévízen egy pihentető, idilli hétvégét, bárki szívesen eltöltene.
|
|
|
Pazarlásmentes, finom falatok (x)
CSR
Manapság már mindenhonnan a környezettudatosság fontosságáról hallunk, nem véletlenül.
|
|
|
Hajápolási tippek a téli hónapokra (x)
Egészségmarketing
Csak tévhit vajon, hogy aki télen nem hord sapkát, annak gyorsabban kihullik a haja? Vajon tényleg idő előtti kopaszodást idéz elő, ha nem védi haját a téli hidegben?
|
|
|
November 21-én senki ne gyújtson rá!
Egészségmarketing
Az egészségügyért felelős államtitkár arra szólít fel, hogy a november 21-i "Ne gyújts rá!" világnapon senki ne dohányozzon.
|
|
|
Hat és fél millió darab bogyót nyelt le a magyar
Egészségmarketing
A kedélyjavítók forgalma október és december között jár csúcsra, ekkor realizálódik a mennyiségi forgalom közel 30 százaléka.
|
|
|
Kémiai hámlasztás a szebb és egészségesebb bőrért
Egészségmarketing
Problémás bőrfelszín, kialakuló pattanások és mitesszerek nem csak a tinédzserek mindennapjait nehezítik meg.
|
|
|