Hírek
423 hír a hírkategóriában
DM

Felmérés az adatvezérelt marketingről
Kutatás
A Global DMA, a direkt marketing szövetségek nemzetközi szervezete tavaly második alkalommal végzett kutatást 17 országban az adatvezérelt marketingről.
2016-04-04 17:01, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Változatlan a direkt marketing piac mérete
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) március 3-án mutatta be a Direkt Marketing/Adatvezérelt Marketing szektor 2015-ös költéseit.
2016-03-07 14:16, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Ügynökségi oldalról érkezik a DIMSZ új főtitkára
DM
Lugosi Boglárka az UP Advertising digitális részlegének vezetői pozíciójából érkezik a direkt marketing szövetséghez.
2016-03-01 17:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Valentin napi szolgáltatásokat vizsgált a DIMSZ
DM
A szövetség és jogi partnere a szerelmesek napja alkalmából a véletlenszerűen kiválasztott áru-, ajándék-, virágküldők Valentin napi ajánlatai mellett figyelmet fordított a társkereső oldalak megfelelőségére is.
2016-02-16 17:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
20 millió forintos bírság e-hírlevél küldésért?
DM
Direkt marketing anyagok küldése e-mailen keresztül? Van néhány fontos szabály, amivel nem árt tisztában lenni, ha el akarjuk kerülni a büntetést. A Sár és Társai Ügyvédi Iroda összefoglalója.
2016-02-09 13:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Piacelsőségi állítások miatt bírságolt a GVH
Kereskedelem
A Gazdasági Versenyhivatal döntése szerint az Autocentrum AAA AUTO Kft. bizonyítatlan piacelsőségi állításokat jelenített meg az autókereskedésről, és megtévesztően reklámozta a hétnapos csereopcióját.
2016-01-25 15:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Megtévesztő hirdetésért büntették a 4Life Direct-et
DM
A Versenyhivatal döntése szerint a 4Life Direct Kft. és a Red Sands Life Assurance Company (Europe) Limited tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott az Időskori Biztonság életbiztosítás népszerűsítésekor.
2016-01-22 10:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Bővült a DIMSZ
DM
Megünnepelte megalapításának 20 éves évfordulóját a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ), amelyhez új tagként csatlakozott a Microsoft Magyarország.
2015-11-25 16:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
E-mail marketing képzést indít a DIMSZ és az IAB
DM
A DIMSZ Email Marketing Tagozata és az IAB Hungary átfogó e-mail marketing tematikát dolgozott ki.
2015-11-06 13:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Kampányol a versenyhivatal
DM
A tudatos vásárlói magatartást ösztönözné a GVH.
2015-10-27 09:01, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
456789101112
  Egészségmarketing   Digitális
Kollagénnel a fiatalos kisugárzásért (x)
Piaci háttér és üzleti lehetőségek
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Miért van szükségünk otthon szerszámkészletekre? (x)
Tudd, mire megy el a pénzed - az energiafogyasztás nem játék (x)
Szőnyegek a mindennapi luxusért: válassz megfontoltan! (x)
A kétkerekű száguldás szerelmeseinek elengedhetetlen kellék a sebességmérő! (x)
A tökéletes vágás titka (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A Kékszalag névadó támogatója hetedik éve a Raiffeisen Bank
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
A hulladék új élete: zero waste közösségek Magyarországon (x)
A Bátor Tábort támogatja az ALDI
A Megoldások a holnapért győztesei
  Kereskedelem
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl