Hírek
423 hír a hírkategóriában
DM

Ma van a spam ellenes világnap
DM
Mindannyian naponta kapunk zavaró hirdetéseket és ajánlatokat e-mail fiókunkba, mégis néha nehéz eldönteni, hogy ezek jogszerűek-e és egyáltalán van-e különbség a spam és kéretlen levél között.
2016-06-23 09:00, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Megalakult a DIMSZ Adatvezérelt technológiák tagozata
DM
Elnöknek a Microsoft Magyarország marketingkommunikációs vezetőjét, Szávuly Krisztiánt választották meg a tagok.
2016-06-02 16:09, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A tapasztalatok megosztása az eDM hatékony használatának szolgálatában
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség és az IAB Hungary által szervezett Haladó E-mail Marketing Akadémiát június 8-án rendezik meg.
2016-06-01 17:01, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Nyomtatva vagy e-mailen is jöhetnek a reklámüzenetek
Kutatás
A fogyasztók többsége hasznosnak találja a reklámcélú megkereséseket, leginkább a szórólapos és e-mailes ajánlatokat kedvelik - derül ki a DM Szenzor felmérésből.
2016-05-30 15:02, Marketing-online.nlcikk olvasása
 
Szigorítás jön az online marketingben
DM
Következetesebb fellépés és szigorúbb büntetések várnak az adatvédelmi szabályokat megsértő adatkezelőkre az online marketing területén is.
2016-05-19 16:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új képzést indít a DIMSZ és az IAB
DM
Folytatódik az E-mail Marketing Akadémia. A képzés magasszintű tudást nyújt mindazoknak, akik napi szinten foglalkoznak e-mailek kiküldésével.
2016-05-17 15:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új vezetőt választott a DIMSZ
DM
Május 9-i ülésén a DIMSZ Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata a lemondó Dr. Freidler Gábor helyett Dr. Domokos Mártont, a CMS Cameron McKenna nemzetközi ügyvédi iroda szenior tanácsadóját választotta elnöknek.
2016-05-12 13:05, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Direkt kapcsolat a fogyasztókkal: felelősség és lehetőség
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség nemrég tartotta éves közgyűlését. A szakmai szervezet tagjai négy elnökségi tagot is újraválasztottak, köztük Huszics Györgyöt, a szövetség elnökét.
2016-05-02 13:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Személyre szabott szórólappal kampányolt a Kika
DM
A Kika szerette volna éreztetni a közönségével, hogy minden ízlésnek és élethelyzetnek megfelelő megoldásokat nyújt a vásárlóinak. Ezért egy különleges meglepetéssel készült a Kika környezetében sétálók számára.
2016-04-28 16:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Újraválasztották a DIMSZ elnökségét
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség április 14-én tartotta éves közgyűlését. A szakmai szervezet tagjai négy elnökségi tagot is újraválasztottak, köztük Huszics Györgyöt, a szövetség elnökét.
2016-04-18 15:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
34567891011
  Egészségmarketing   Digitális
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Segíthet a magas THC-tartalmú kannabiszolaj a daganatos betegségek kezelésében? (x)
Magánkórházi megbízás a KRQ-nál
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
A digitális rendszer fontossága a vendéglátóipari szektorban
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
A tökéletes vágás titka (x)
A Turkish Cargo elnyerte a „Cargo Airline of the Year – Global” díjat
Hogyan formálja át az építőipart a modern szigetelőanyagok fejlődése? (x)
Mikor és hogyan érdemes hitelkiváltásban gondolkodni? (x)
Lakókocsi ponyvák: védelem az elemekkel szemben (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A BioTechUSA növekedése
A Megoldások a holnapért győztesei
5 gondolat a Megoldások a holnapért 5 évéről
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Martin Couvra nyerte a 2025-ös Turkish Airlines Opent
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
  Kereskedelem
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl
10 éves a magyar Pepco