DM
|
Háromezren kapnak Theodora-t
CSR
A Theodora közel háromezer palack szénsavmentes természetes ásványvizet ajánlott fel a Baptista Szeretetszolgálatnak, amelyet augusztus 5-én Budapesten a Nyugati téren osztanak szét.
|
|
|
Adatvizualizációs szolgáltatás a SAKKOM-tól
DM
Az adatvezérelt marketingkampányok stratégiai tervezését megkönnyítő szolgáltatással állt elő a SAKKOM Interaktív. Elsőként a Vidanet Zrt. digitálismarketing-kampányainak integrációját végezte el az ügynökség.
|
|
|
Bulival erősíti brand-jét a Rossmann
DM
Fesztiváldrogéria, szépségsziget, hab- és neonparty, vízi röplabdapálya, táncos show, koktélbár és ajándékok várják a fiatalokat a Rossmann Fresh&Crazy 2.0 kitelepülésein.
|
|
|
Megtévesztő a „Megbízható Cég” tanúsítvány
DM
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy az Ügyfél Vélemény Vizsgálati Központ Kft. tisztességtelen kereskedelmi és üzleti gyakorlatot folytat a "Megbízható Cég" megjelölés használatakor.
|
|
|
Ma van a spam ellenes világnap
DM
Mindannyian naponta kapunk zavaró hirdetéseket és ajánlatokat e-mail fiókunkba, mégis néha nehéz eldönteni, hogy ezek jogszerűek-e és egyáltalán van-e különbség a spam és kéretlen levél között.
|
|
|
Megalakult a DIMSZ Adatvezérelt technológiák tagozata
DM
Elnöknek a Microsoft Magyarország marketingkommunikációs vezetőjét, Szávuly Krisztiánt választották meg a tagok.
|
|
|
A tapasztalatok megosztása az eDM hatékony használatának szolgálatában
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség és az IAB Hungary által szervezett Haladó E-mail Marketing Akadémiát június 8-án rendezik meg.
|
|
|
Nyomtatva vagy e-mailen is jöhetnek a reklámüzenetek
Kutatás
A fogyasztók többsége hasznosnak találja a reklámcélú megkereséseket, leginkább a szórólapos és e-mailes ajánlatokat kedvelik - derül ki a DM Szenzor felmérésből.
|
|
|
Szigorítás jön az online marketingben
DM
Következetesebb fellépés és szigorúbb büntetések várnak az adatvédelmi szabályokat megsértő adatkezelőkre az online marketing területén is.
|
|
|
Új képzést indít a DIMSZ és az IAB
DM
Folytatódik az E-mail Marketing Akadémia. A képzés magasszintű tudást nyújt mindazoknak, akik napi szinten foglalkoznak e-mailek kiküldésével.
|
|
|