Hírek
423 hír a hírkategóriában
DM

Újra Budapestre költözik az Oktoberfest
DM
A világ legnagyobb sörfesztiválja idén is ellátogat Budapestre, így Magyarországon immár negyedik alkalommal élhetik át az igazi bajor élményt a vendégek 2016. szeptember 29. és október 2. között.
2016-09-16 14:01, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Mini Boutique-okat nyit a Nespresso
Márkák
Szeptemberben három új időszakos Mini Boutique-ot nyit a Nespresso Budapesten.
2016-09-06 13:05, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új útmutatók a globális adatkezeléshez
DM
31 ország adatvédelmi szabályozásának ismertetőjét foglalta egységes keretbe az Európai Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (FEDMA).
2016-08-24 16:34, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Felmérik a nemzetközi adatvezérelt marketing piacot
DM
Az előző évekhez hasonlóan a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idén is szerepet vállal az adatvezérelt marketing szakterületet felmérő, 27 országra kiterjedő kutatás magyarországi adatgyűjtésében.
2016-08-19 16:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
VIP élményt kínál a Szigeten a Mercedes-Benz
DM
A Mercedes-Benz immár zsinórban ötödik alkalommal vesz részt saját VIP-helyszínnel Magyarország legnagyobb könnyűzenei fesztiválján, a Szigeten.
2016-08-12 16:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Digitális marketinges lesz az Oracle
Digitális
Az Oracle és a DigitasLBi által létrehozott DigitasLBI OSG (Oracle Solutions Group) digitális ügynökségi megoldásokat kínál az Oracle felhő technológiáján keresztül.
2016-08-11 14:04, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Háromezren kapnak Theodora-t
CSR
A Theodora közel háromezer palack szénsavmentes természetes ásványvizet ajánlott fel a Baptista Szeretetszolgálatnak, amelyet augusztus 5-én Budapesten a Nyugati téren osztanak szét.
2016-08-04 18:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Adatvizualizációs szolgáltatás a SAKKOM-tól
DM
Az adatvezérelt marketingkampányok stratégiai tervezését megkönnyítő szolgáltatással állt elő a SAKKOM Interaktív. Elsőként a Vidanet Zrt. digitálismarketing-kampányainak integrációját végezte el az ügynökség.
2016-07-26 13:00, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Bulival erősíti brand-jét a Rossmann
DM
Fesztiváldrogéria, szépségsziget, hab- és neonparty, vízi röplabdapálya, táncos show, koktélbár és ajándékok várják a fiatalokat a Rossmann Fresh&Crazy 2.0 kitelepülésein.
2016-07-08 09:17, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Megtévesztő a „Megbízható Cég” tanúsítvány
DM
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy az Ügyfél Vélemény Vizsgálati Központ Kft. tisztességtelen kereskedelmi és üzleti gyakorlatot folytat a "Megbízható Cég" megjelölés használatakor.
2016-06-23 11:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
2345678910
  Egészségmarketing   Digitális
Kollagénnel a fiatalos kisugárzásért (x)
Piaci háttér és üzleti lehetőségek
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Miért van szükségünk otthon szerszámkészletekre? (x)
Tudd, mire megy el a pénzed - az energiafogyasztás nem játék (x)
Szőnyegek a mindennapi luxusért: válassz megfontoltan! (x)
A kétkerekű száguldás szerelmeseinek elengedhetetlen kellék a sebességmérő! (x)
A tökéletes vágás titka (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A Kékszalag névadó támogatója hetedik éve a Raiffeisen Bank
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
A hulladék új élete: zero waste közösségek Magyarországon (x)
A Bátor Tábort támogatja az ALDI
A Megoldások a holnapért győztesei
  Kereskedelem
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl