DM
|
Hosszabbít a Dimsz
DM
Az idei Hangszépségverseny jelentkezési határidejét október 30-ra módosították.
|
|
|
Újra büntetett a GVH
Reklám
140 millió forintra bírságolta a GVH a Magyar Éremkibocsátó Kft.-t a fogyasztók ismételt megtévesztéséért.
|
|
|
Újra keresik a legszebb hangú call-centerest
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a kreativ.hu online szakmai portállal és a Petőfi Rádióval együttműködésben, a Multicom támogatásával 5. alkalommal is megrendezi a Call CenterHangszépségversenyét.
|
|
|
Roadshown a DIMSz
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség szeptember 20-án KKV Roadshow-t szervezett a helyi kis- és középvállalkozások számára Veszprémben.
|
|
|
Ügyfélközpontúságáért díjazták a K&H-t
DM
Egymás után harmadszor lett magyar Nemzeti Bajnok a K&H a European Business Awards-on, ügyfélközpontúság kategóriában. A megmérettetésen idén Európa 34 országának 33 000 vállalata vett részt.
|
|
|
Rekordokat hozott a 2016-os fesztiválszezon
CSR
Harmadik alkalommal szervezett minikonferenciát a fesztiválszezon lezárására a HEINEKEN Hungária. Az is kiderült, mi alapján döntenek a szponzoráció mellett a márkák.
|
|
|
Újra Budapestre költözik az Oktoberfest
DM
A világ legnagyobb sörfesztiválja idén is ellátogat Budapestre, így Magyarországon immár negyedik alkalommal élhetik át az igazi bajor élményt a vendégek 2016. szeptember 29. és október 2. között.
|
|
|
Mini Boutique-okat nyit a Nespresso
Márkák
Szeptemberben három új időszakos Mini Boutique-ot nyit a Nespresso Budapesten.
|
|
|
Új útmutatók a globális adatkezeléshez
DM
31 ország adatvédelmi szabályozásának ismertetőjét foglalta egységes keretbe az Európai Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (FEDMA).
|
|
|
Felmérik a nemzetközi adatvezérelt marketing piacot
DM
Az előző évekhez hasonlóan a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idén is szerepet vállal az adatvezérelt marketing szakterületet felmérő, 27 országra kiterjedő kutatás magyarországi adatgyűjtésében.
|
|
|