DM
|
Rekordokat hozott a 2016-os fesztiválszezon
CSR
Harmadik alkalommal szervezett minikonferenciát a fesztiválszezon lezárására a HEINEKEN Hungária. Az is kiderült, mi alapján döntenek a szponzoráció mellett a márkák.
|
|
|
Újra Budapestre költözik az Oktoberfest
DM
A világ legnagyobb sörfesztiválja idén is ellátogat Budapestre, így Magyarországon immár negyedik alkalommal élhetik át az igazi bajor élményt a vendégek 2016. szeptember 29. és október 2. között.
|
|
|
Mini Boutique-okat nyit a Nespresso
Márkák
Szeptemberben három új időszakos Mini Boutique-ot nyit a Nespresso Budapesten.
|
|
|
Új útmutatók a globális adatkezeléshez
DM
31 ország adatvédelmi szabályozásának ismertetőjét foglalta egységes keretbe az Európai Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (FEDMA).
|
|
|
Felmérik a nemzetközi adatvezérelt marketing piacot
DM
Az előző évekhez hasonlóan a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség idén is szerepet vállal az adatvezérelt marketing szakterületet felmérő, 27 országra kiterjedő kutatás magyarországi adatgyűjtésében.
|
|
|
VIP élményt kínál a Szigeten a Mercedes-Benz
DM
A Mercedes-Benz immár zsinórban ötödik alkalommal vesz részt saját VIP-helyszínnel Magyarország legnagyobb könnyűzenei fesztiválján, a Szigeten.
|
|
|
Digitális marketinges lesz az Oracle
Digitális
Az Oracle és a DigitasLBi által létrehozott DigitasLBI OSG (Oracle Solutions Group) digitális ügynökségi megoldásokat kínál az Oracle felhő technológiáján keresztül.
|
|
|
Háromezren kapnak Theodora-t
CSR
A Theodora közel háromezer palack szénsavmentes természetes ásványvizet ajánlott fel a Baptista Szeretetszolgálatnak, amelyet augusztus 5-én Budapesten a Nyugati téren osztanak szét.
|
|
|
Adatvizualizációs szolgáltatás a SAKKOM-tól
DM
Az adatvezérelt marketingkampányok stratégiai tervezését megkönnyítő szolgáltatással állt elő a SAKKOM Interaktív. Elsőként a Vidanet Zrt. digitálismarketing-kampányainak integrációját végezte el az ügynökség.
|
|
|
Bulival erősíti brand-jét a Rossmann
DM
Fesztiváldrogéria, szépségsziget, hab- és neonparty, vízi röplabdapálya, táncos show, koktélbár és ajándékok várják a fiatalokat a Rossmann Fresh&Crazy 2.0 kitelepülésein.
|
|
|