Hírek
423 hír a hírkategóriában
DM

Az Euronics online kérdőív eredményei a Halloweenről
DM
Itt a töklámpások, szellemes dekorációk, rémisztő, de ínycsiklandó édességek időszaka, aminek alkalmából az Euronics online kérdőívben, saját vásárlói körében mérte fel a magyarok Halloweenhoz köthető szokásait.
2023-10-26 11:53, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Modern mosógép: a kisgyermekes családok kedvence (x)
DM
Kisgyermekes családok esetében különösen fontos, hogy egy hatékony és energiatakarékos mosógép legyen a háztartásban.
2023-10-17 11:44, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Elstartolt Kreativitáska kampány
CSR
A Plus Creative Ügynökség és a Gyermekétkeztetési Alapítvány egy jó ügyért összefogtak.
2023-09-25 10:29, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Neked is képben kell lenned az árfolyamokkal? (x)
DM
Míg a legtöbb ember csak a nyaralás vagy egy-egy rövidebb külföldi kiruccanás előtt figyel oda arra, hogy egy-egy idegen ország valutája milyen árfolyamon fut, viszont vannak olyanok is, akik napi szinten figyelik.
2023-03-16 09:23, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Duettezik a Baileys és az Eurovíziós Dalfesztivál
DM
A likőrmárka hároméves együttműködést kötött a nagytörténelmű nemzetközi vetélkedővel, ezzel garantálva a felejthetetlen pillanatok megédesítését.
2023-02-23 12:08, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Lezárult a pályázás a Mastercard - Év Bankja 2022
PR
Idén is népszerű a pénzügyi szektor legrangosabb seregszemléje a hazai szereplők körében.
2022-12-08 10:03, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Grafikus képzés nem csak művészeknek (x)
DM
A grafikus képzésekre jelentkezők száma évről évre egyre növekszik.
2022-09-12 12:29, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Ezek a világ legetikusabb vállalatai 2022-ben
DM
A Ethisphere minden évben odaítéli a 'Világ legetikusabb vállalata' címet azoknak a cégeknek, amelyek a jobb teljesítmény mellett kimagasló etikai irányelvek betartása révén végzik mindennapi tevékenységüket.
2022-04-25 12:41, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Add el először a személyiséged, aztán a terméket! (x)
DM
A sales munka teljes embert kíván.
2021-11-15 09:52, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A Suzuki Vitara az Elviszlek magammal új partnere
DM
A díjnyertes Elviszlek magammal című beszélgetős műsor, és a magyarországi eladásokat magabiztosan vezető Suzuki Vitara talált egymásra egy hosszútávú együttműködés keretében.
2021-04-06 10:40, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
123456789
  Egészségmarketing   Digitális
Kollagénnel a fiatalos kisugárzásért (x)
Piaci háttér és üzleti lehetőségek
A balatoni biciklizés lehet a tökéletes stresszlevezetés! (x)
A Megoldások a holnapért győztesei
Hogyan hat az egészségre a gyömbéres méz? (x)
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
Érkezik a Turkish Airlines Podcast második évada
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
A SPAR újabb lépést tett a digitalizáció felé
Megújuló technológia a klasszikus traktorok világában (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Látványos installációt mutatott be a LEGO csapata és a Pappas Auto
A téli szünet végéig látható a LEGOŸ villamos a Deák Ferenc téren
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Amikor a valós teljesítmény számít – kiváló mobiltelefon megfizethető áron (x)
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
  Karrier   Design
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Mesterséges intelligenciával és e-learninggel újít a SPAR
Az álláskeresés alapja a megfelelően elkészített CV
A toborzás és HR stratégia újra definiálása várható 2025-re
Női erő az abroncsgyártásban
Napszemüvegek, amik a feltűnő dizájnjukról ismertek (x)
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
  DM   Kutatás
Kényelem a nappaliban: Egy új megközelítés a TV-nézéshez (x)
Tartalmas nyelvi képzések az üzleti életben és azon túl (x)
Céges kabát? Igen, létezik ilyen opció is! (x)
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
  Promóció   Reklám
A Snickers legújabb kampánya
A SPAR új JBL hűségpromóciójával ismét veled mozdul a zene
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
Pedrivel és új termékkel lép szintet a BioTechUSA és az FC Barcelona partnersége
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Egyedi formák és határozott stílus egy napszemüvegben (x)
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
  PR   Egyéb
Miért van szükségünk otthon szerszámkészletekre? (x)
Tudd, mire megy el a pénzed - az energiafogyasztás nem játék (x)
Szőnyegek a mindennapi luxusért: válassz megfontoltan! (x)
A kétkerekű száguldás szerelmeseinek elengedhetetlen kellék a sebességmérő! (x)
A tökéletes vágás titka (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Az autóipar változó arcai: Audi modellek és azok fejlődése (x)
Egy jól ismert márka népszerűségének titka (x)
A CRIVIT Európa vezető sport- és szabadidőmárkájává szeretne válni
A Carlsberg 1992 óta a Liverpool FC elkötelezett partnere
A Snickers legújabb kampánya
A Kékszalag névadó támogatója hetedik éve a Raiffeisen Bank
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
A hulladék új élete: zero waste közösségek Magyarországon (x)
A Bátor Tábort támogatja az ALDI
A Megoldások a holnapért győztesei
  Kereskedelem
Az E.ON Drive Infrastructure az ALDI-nál
Sikerrel zárult és folytatódott a SPAR utánpótlásprogramja
Folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
Ötödször is megbízható munkaadó lett a Lidl
Továbbra is őrzi vezető szerepét a Lidl