DM
|
Új kihívások előtt a direkt marketing
DM
Egyebek mellett felsőoktatási és Mentor Program indítását is tervezi az idén új tagozatot létrehozó Direkt Marketing Szövetség.
|
|
|
Emelkednek a postai díjak januártól
DM
Január elsejétől 5-16,6 százalék között emelkednek egyes postai díjak egy nemzeti fejlesztési miniszteri rendelet értelmében - derül ki a Magyar Közlöny legfrissebb számából.
|
|
|
Don Peppers: tanulni kell a vásárlóktól, ha sikeresek akarunk lenni
DM
Elképesztő mértékben nő a technológiai fejlődés üteme, ami az üzleti versengés dimenzióit is megváltoztatja. Don Peppers, az ügyfélkapcsolat kezelés (CRM) atyja az IIR Magyarország meghívására érkezett hazánkba.
|
|
|
Érzelemfelismerő-rendszer a Telenornál
DM
A Telenor telefonos ügyfélszolgálatán az érzelmek felismerésére képes informatikai rendszer segíti a munkatársakat. Az alkalmazást a Nextent Informatika fejlesztette.
|
|
|
A fogyasztói kapcsolatot nem lehet installálni
DM
December 1-jén, az IIR Hungary meghívására hazánkba érkezik a CRM atyjának is tekintett Don Peppers. A marketing guruval kapcsolati marketingről és a technológia korlátairól és lehetőségeiről beszélgettünk.
|
|
|
Contact center - döntő találkozás az ügyféllel (x)
DM
A Direkt Marketing Szövetség oktatásán neves szakemberek esettanulmányokon keresztül mutatják be a contact centerek szerepét és helyét a kommunikációban.
|
|
|
Don Peppers, a CRM atyja Budapesten (x)
DM
Vállalatának szüksége lenne újragondolnia az ügyfélstratégiáját a fokozódó versenykörnyezetben? Napi szinten felmerülnek vállalatánál a "CRM", "customer value" és "relationship management" kifejezések?
|
|
|
Online ügyintézés az AEGON-nál
DM
Az Onlinenet által felállított rendszerben az interneten keresztül az ügyintézővel videokommunikációra van lehetőség.
|
|
|
Átadták a Call Center Díjakat
DM
A GfK Hungária idén is díjazta a telefonos ügyfélszolgálatok legjobbjait. A verseny győztesei között szerepel többek között az MKB, az Allianz és a Vodafone is.
|
|
|
Profit centerré váltak a call centerek
DM
A II. Budapest Callingon elhangzott: az ügyfélkapcsolati szakma közel négy százalékkal járul hozzá a teljes magyar foglalkoztatottsághoz.
|
|
|