DM
|
Golden Dove: íme, a nyertesek
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) 4 év után ismét kiosztotta a Golden Dove díjakat, a hazai direktkommunikációs szakma legrangosabb elismerését.
|
|
|
| |
Tisztelt Vásárló Program a DIMSZ-től
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség az Origóval közösen indít programot Tisztelt Vásárló néven, derült ki a szervezet Reklámfeszten tartott előadásából.
|
|
|
| |
Egymást erősíti az email és a közösségi média
DM
Szeptember 13-án került megrendezésre az első magyar Email Marketing Konferencia a Danubius Hotel Gellértben, ahol az előadók első sorban az email marketing és a közösségi média kölcsönhatásait fejtegették.
|
|
|
| |
Golden Dove: újabb különdíj és meghosszabbított nevezési határidő
DM
A DIMSZ Mobilmarketing tagozatának Best Mobile Solution különdíja mellett a Magyar Posta a legjobb Direct Mailt is díjazza. A pályázatokat szeptember 11-ig lehet elküldeni.
|
|
|
| |
Hisz a BMW a direkt marketingben
Kereskedelem
Az autógyártó hazai leányvállalata sikeres félévet tudhat a háta mögött, idei harmadik nagyobb kampánya új modelljét, a 6-os Gran Coupét hirdeti, az őszi reklámhadjárat pedig a márka imázsát finomítja.
|
|
|
| |
Direct maillel kampányol a BMW
DM
Az autógyár észak-amerikai leányvállalata a direct mailt is beveti első négyajtós kupéja, a 6 Gran Coupe népszerűsítése során, a célközönség ugyanis előnyben részesíti a nyomtatott anyagokat a digitálisakkal szemben
|
|
|
| |
Ismét megversenyeztetik az eladáshelyi reklámokat
DM
Idén harmadik alkalommal kerül meghirdetésre Magyarországon a POPAI Awards POP verseny, az eladáshelyi eszközök, installációk, displayek seregszemléje.
|
|
|
| |
Több ügynökséggel működik együtt a Magyar Turizmus Zrt.
PR
A HG360, az Eurolex Consulting és az Aera együttműködése nyert a Magyar Turizmus Zrt. kreatív és pr-tenderén.
|
|
|
| |
Postagalambokkal üzentek a hazai reklámügynökségek
DM
Idén is sor kerül a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Golden Dove versenyére, amelyre ezúttal nem csak online csatornán jeleztek vissza az ügynökségek.
|
|
|
| |
Prospektusok grafikus nélkül
Digitális
A Factory Creative Studio pályázati pénzből egy POS (Print of Sale) kiadványszerkesztő-sokszorosító szoftver fejlesztését végzi.
|
|
|
| |