DM
|
Ismét megversenyeztetik az eladáshelyi reklámokat
DM
Idén harmadik alkalommal kerül meghirdetésre Magyarországon a POPAI Awards POP verseny, az eladáshelyi eszközök, installációk, displayek seregszemléje.
|
|
|
Több ügynökséggel működik együtt a Magyar Turizmus Zrt.
PR
A HG360, az Eurolex Consulting és az Aera együttműködése nyert a Magyar Turizmus Zrt. kreatív és pr-tenderén.
|
|
|
Postagalambokkal üzentek a hazai reklámügynökségek
DM
Idén is sor kerül a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Golden Dove versenyére, amelyre ezúttal nem csak online csatornán jeleztek vissza az ügynökségek.
|
|
|
Prospektusok grafikus nélkül
Digitális
A Factory Creative Studio pályázati pénzből egy POS (Print of Sale) kiadványszerkesztő-sokszorosító szoftver fejlesztését végzi.
|
|
|
Világító korsóval kampányol a Dreher
Design
A nagyszerű alkotásoknak járó különleges megvilágítás elvére épül a hazai sörmárka készülő kampánya, amely egy imázsfilmet is magába foglal. A teljes körű ügynökségi munkát a Human Telex vezényli le.
|
|
|
Golden Dove ismét
DM
Idén is bemutatja és díjazza a kiemelkedő direktkommunikációs megoldásokat a DIMSZ.
|
|
|
„Teavolution” a Liptontól
DM
Az márka anyacége, a Britvic a kereskedők bevonásával akarja hatékonyabbá tenni új aktivitását.
|
|
|
Így állnak a call centerek
DM
A szolgáltató cégeket veszélyezteti az egyre élesebb árverseny, a jövőben azonban egyre fontosabbá válhat a csatorna
|
|
|
A pozitív szájreklámra emlékszünk
DM
A trnd friss tanulmánya szerint a fogyasztók termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban leginkább pozitív szájreklám élményeket idéznek fel.
|
|
|
Értékelték a Metro ügyfélközpontúságát
DM
A Metro Kereskedelemi Kft. bekerült a European Business Award magyarországi döntősei közé.
|
|
|