DM
|
A 4Life Direct csatlakozott a DIMSZ-hez
DM
A tavaly év végén a magyar piacra lépő 4Life Direct csatlakozott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséghez.
|
|
|
ECHO döntős lett a Draftfcb kampánya
DM
A Golden Dove verseny 2012-es nyertesei automatikusan a világ legnevesebb nemzetközi direkt és interaktív marketing versenyének, az ECHO-nak a második fordulójába kerülhettek be.
|
|
|
Minden negyedik reklám emailt megnyitunk
DM
Szinte az összes eDM levél célba talál, a leiratkozási arány pedig elenyészően alacsony.
|
|
|
Kutatás: a videó növeli az e-mail marketing hatékonyságát
DM
A Relevancy Group új kutatása szerint az e-mail marketing kampányoknál használt videótartalmak nagyobb átkattintási- és a konverziós rátát eredményeznek.
|
|
|
Ismét nemzetközi verseny lesz a Golden Dove
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség 2013-ban is megszervezi a direktkommunikációs szakma rangos versenyét, az idei évben pedig a hazai pályaművek mellett nemzetközi nevezéseket is várnak.
|
|
|
Szájreklámkampány a Dove-tól
Márkák
A márka célja az volt, hogy a word-of-mouth segítségével kiépítse azt a mindenkori fogyasztói bázist, akik a márka elkötelezett hívei, felhasználói és hirdetői lesznek.
|
|
|
Tendereztetési ajánló a DIMSZ-től
DM
Tendereztetési ajánlót készített a DIMSZ Contact Center tagozata, melyben kitérnek az inbound és az outbound szolgáltatások versenyeztetésére is.
|
|
|
A PSZÁF háttérbe szorítaná az MLM rendszert
DM
Háttérbe szorítaná a multi-level marketing (MLM) alkalmazását a biztosításközvetítésben a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF).
|
|
|
Új biztosításközvetítő alakul az Aegon támogatásával
DM
A unit-linked termékek helyett a kockázati életbiztosítások értékesítésére kíván fókuszálni a májusban piacra lépő AGNB Hálózat Magyarország.
|
|
|
Új elnökségi tagok a DIMSZ-nél
DM
A DIMSZ március 19-én megrendezett éves Közgyűlésén új elnökségi és felügyelő bizottsági tagokat választottak. 2013 a fogyasztók éve lesz a szövetség számára- jelezte a szövetség.
|
|
|