DM
|
Újabb 240 call-centeres munkahelyet teremt a Vodafone
DM
A cég, call-centerében mintegy 450 millió forintnyi beruházását vállal.Miskolc önkormányzata a Vodafone Magyarország Zrt., beruházásához 130 millió forintos támogatást biztosít.
|
|
|
Hosszabbítás és ügynökségi utazás a Golden Dove-nál
DM
A direkt és interaktív marketing verseny nevezési határidejét október elsejéig kitolták a szervezők. Ezzel egy időben a verseny kabalafigurája ügynökségi utazásra indult.
|
|
|
Új performance marketing cég a hazai piacon
DM
A ForestView, Délkelet- Európa egyik vezető performance és affiliate marketing vállalata közép-európai terjeszkedésének legújabb lépéseként megnyitotta magyarországi irodáját, amelyet Macher Szabolcs vezet.
|
|
|
Nemzetközi szereplés a Golden Dove verseny egyik indulójának
DM
Az egyik mobilos versenyző a Mobile World Congress keretében megrendezendő nemzetközi B2B találkozón vehet részt a HITA jóvoltából.
|
|
|
A legszebb hangú ügyfélszolgálatost keresik
DM
Ismét megrendezi hangszépségversenyét a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség.
|
|
|
Hamarosan jön a Golden Dove 2013
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) idén is megrendezi a régió egyik legrangosabb direkt és interaktív marketing versenyét.
|
|
|
A 4Life Direct csatlakozott a DIMSZ-hez
DM
A tavaly év végén a magyar piacra lépő 4Life Direct csatlakozott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséghez.
|
|
|
ECHO döntős lett a Draftfcb kampánya
DM
A Golden Dove verseny 2012-es nyertesei automatikusan a világ legnevesebb nemzetközi direkt és interaktív marketing versenyének, az ECHO-nak a második fordulójába kerülhettek be.
|
|
|
Minden negyedik reklám emailt megnyitunk
DM
Szinte az összes eDM levél célba talál, a leiratkozási arány pedig elenyészően alacsony.
|
|
|
Kutatás: a videó növeli az e-mail marketing hatékonyságát
DM
A Relevancy Group új kutatása szerint az e-mail marketing kampányoknál használt videótartalmak nagyobb átkattintási- és a konverziós rátát eredményeznek.
|
|
|