Hírek
420 hír a hírkategóriában
DM

Újabb 240 call-centeres munkahelyet teremt a Vodafone
DM
A cég, call-centerében mintegy 450 millió forintnyi beruházását vállal.Miskolc önkormányzata a Vodafone Magyarország Zrt., beruházásához 130 millió forintos támogatást biztosít.
2013-09-27 14:01, Marketinginfo.hu + MTIcikk olvasása
 
Hosszabbítás és ügynökségi utazás a Golden Dove-nál
DM
A direkt és interaktív marketing verseny nevezési határidejét október elsejéig kitolták a szervezők. Ezzel egy időben a verseny kabalafigurája ügynökségi utazásra indult.
2013-09-26 15:11, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Új performance marketing cég a hazai piacon
DM
A ForestView, Délkelet- Európa egyik vezető performance és affiliate marketing vállalata közép-európai terjeszkedésének legújabb lépéseként megnyitotta magyarországi irodáját, amelyet Macher Szabolcs vezet.
2013-09-18 17:07, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Nemzetközi szereplés a Golden Dove verseny egyik indulójának
DM
Az egyik mobilos versenyző a Mobile World Congress keretében megrendezendő nemzetközi B2B találkozón vehet részt a HITA jóvoltából.
2013-09-17 14:05, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
A legszebb hangú ügyfélszolgálatost keresik
DM
Ismét megrendezi hangszépségversenyét a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség.
2013-09-16 10:31, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Hamarosan jön a Golden Dove 2013
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) idén is megrendezi a régió egyik legrangosabb direkt és interaktív marketing versenyét.
2013-09-02 16:32, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
A 4Life Direct csatlakozott a DIMSZ-hez
DM
A tavaly év végén a magyar piacra lépő 4Life Direct csatlakozott a Direkt és Interaktív Marketing Szövetséghez.
2013-08-22 07:57, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
ECHO döntős lett a Draftfcb kampánya
DM
A Golden Dove verseny 2012-es nyertesei automatikusan a világ legnevesebb nemzetközi direkt és interaktív marketing versenyének, az ECHO-nak a második fordulójába kerülhettek be.
2013-07-17 14:02, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
Minden negyedik reklám emailt megnyitunk
DM
Szinte az összes eDM levél célba talál, a leiratkozási arány pedig elenyészően alacsony.
2013-07-16 14:23, Médiainfó - www.mediainfo.hucikk olvasása
 
Kutatás: a videó növeli az e-mail marketing hatékonyságát
DM
A Relevancy Group új kutatása szerint az e-mail marketing kampányoknál használt videótartalmak nagyobb átkattintási- és a konverziós rátát eredményeznek.
2013-06-20 15:26, Marketinginfo.hucikk olvasása
 
8910111213141516
  Egészségmarketing   Digitális
Van, amit nem lehet pénzen megvenni: ilyen a jó alvás is (x)
A wellness pozitív hatással van az egészségünkre (x)
Valóban drága a lézeres szőrtelenítés? (x)
A lágylézer használata az egészségmegőrzésben (x)
Fülplasztika megoldhatja a fülkagyló porcának fájdalmát? (x)
Mit értünk Ipar 5.0 alatt, mik a legfőbb ismérvei? (x)
Az igazi 3D élmény ma már mikroszkópon keresztül is élvezhető! (x)
Elindult ’Az Év Honlapja 2024’ Pályázat: Hódítsd meg a digitális teret!
Az okos vércukormérő eszközök (x)
A bejelentési kötelezettség legfontosabb tudnivalói (x)
  Outdoor/indoor   Mobilmarketing
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Mi minden készíthető famintás alumínium kerítéslécekből? (x)
Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Vörös rózsa Valentin-nap alkalmából a Kinley-től
A Coca-Cola ünnepi kampánya
A mindennapok hasznos eszköze: a powerbank (x)
Minden harmadik magyar kártyabirtokos fizet rendszeresen mobillal
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Az okos mobiljegy előnyei a mindennapokban
  Karrier   Design
Női erő az abroncsgyártásban
A „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztivál
Minél magasabb pozíciót töltenek be, annál nagyobb a nyomás a nőkön
Carlo Messina Európa legjobb bankvezetője
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Miért éri meg a befektetés az üzleti dekorációba? (x)
Nemzetközi dizájndíjakat nyertek a Bahart új hajói
Miért érdemes vászonképpel díszíteni a falakat? (x)
Gyerekszoba berendezés az otthon kényelméből (x)
Ötletek, amelyekkel feldobható a gyerkőcök birodalma (x)
  DM   Kutatás
Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
Létezik-e költséghatékony üzletberendezés? (x)
Mennyire éri meg évente elvégeztetni a futómű beállítását? (x)
Megtakarítani sosem késő - Így zsebelj be állami támogatást! (x)
Így tehetsz szert kedvező áron szlovák autópálya matricára (x)
A munkakeresők vágynak a visszajelzésre jelentkezés után
Ezért lesz elegük a munkát keresőknek a felvételi folyamatból
A mérnöki és a pénzügyi területekre keresik a legtöbb frissdiplomást a cégek
Távolodni kezdett egymástól a cégek és a munkavállalók home office-víziója
A fiataloknak fontosabb az állásuk biztonsága, mint a fizetésük mértéke
  Promóció   Reklám
Kávéfogyasztás: régiós dobogón a magyarok
A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
Minőségi termékekkel a céges ajándékozás is egyszerűbb (x)
A Borsodi Friss nyereményjáték
Telekom a tehetségek támogatásáról és a női példaképek fontosságáról
Motoros ruhák, amik a hétköznapokban is megállják a helyüket (x)
Tippek a funkcionalitás és márkaépítés egyesítéséhez logózott ragasztószalaggal (x)
Exkluzív dokumentumfilm a BioTechUSA-tól
A Miller Mix globális kampánya a zenei tehetségekért
A nyár a Borsodi Friss új ízével
  PR   Egyéb
UV-technológia a műszempilla-építésben (x)
Mennyire jelent gazdaságos megoldást a székhelyszolgáltatás? (x)
Saját érdekedben ne feledkezz meg a tető szigeteléséről! (x)
Mennyit számít a motorolaj szavatossága? (x)
A csomagolópapírt is bele kell tenni az üzleti költségvetésbe (x)
Nemkívánatosnak minősítették a CEU-t Oroszországban
Bírság a Ryanairnek
A világ legmenőbb ágyneműi - miért mondanál le róluk felnőttként? (x)
Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánunk!
Újrainduló gyártás, új termékek és szolgáltatások
  Márkák   CSR
Szolgáltató vállalkozók hatékony eszközei a kártyák és a bérletek (x)
A Zwack növelte árbevételét
Milyen anyagból készülnek leggyakrabban az öltönyök? (x)
Tovább erősítette nemzetközi pozícióját a BioTechUSA
Ilyen egy népszerű óramárka (x)
Női erő az abroncsgyártásban
Kétmillió forinttal támogatja a Knorr-Bremse Budapest a Pesterzsébeti Mentőállomást
A „Mi a pálya?” műszaki pályaválasztó fesztivál
A legjobb óvodai és iskolai zöldprogramokat díjazta az E.ON
Átadták az idei Green Pledge védjegyeket
  Kereskedelem
Ahonnan az amerikai koktélkultúra öröksége ered (x)
Az igazi 3D élmény ma már mikroszkópon keresztül is élvezhető! (x)
Átütő eredmények páratlan termékekkel (x)
Egy ajándék nem a magas ártól lesz jó (x)
Az online vásárlás számos gazdasági előnnyel bír