DM
|
Nemtörődömség miatt veszítik el a vevőt
DM
Az építőanyag-kereskedések 43 százaléka nem felelt meg a kiszolgálás alapvető követelményeinek, a vevők 60 százalékát elveszítik tudatlanságuk miatt.
|
|
|
Szolgáltatóközpontot nyitott Budapesten a Computacenter
DM
Szolgáltatóközpontot hozott létre Budapesten a brit Computacenter Plc., a befektetés értéke mintegy 1,2 millió euró, csaknem 360 millió forint.
|
|
|
"A globális marketing ágazat kezd talpra állni"
DM
A marketing szakemberek az idén a világon mindenütt optimistábbak. A büdzsék bővülnek, elsősorban a digitális beruházások hatásának köszönhetően - derül ki egy új ágazati kutatásból
|
|
|
Számos dolog kiderül a dm piacról
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) hamarosan nyilvánosságra hozza kutatásának eredményeit a globális dm piac nagyságáról és trendjeiről.
|
|
|
Insight kutatás a hazai contact center piacról
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact Center tagozata első alkalommal térképezte fel a hazai contact Center piacot.
|
|
|
Ezek a cégek az ügyfélkiszolgálás legjobbjai
DM
Átadták a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny díjait.
|
|
|
Contact Center piaci insight kutatás a DIMSZ-től
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact Center tagozata első alkalommal térképezi fel a hazai Contact Center piacot.
|
|
|
Kihirdették a Golden Dove győzteseit
DM
Megvannak a győztesek és megtalálták a legszebb hangú ügyfélszolgálatost is
|
|
|
Biztosítói ügyfélközpontok: az Allianz és az Aegon az élen
DM
Idén negyedik alkalommal került kiosztásra a GfK Hungária Piackutató Intézet által 2010-ben alapított Best of Call Centers díj.
|
|
|
Újabb 240 call-centeres munkahelyet teremt a Vodafone
DM
A cég, call-centerében mintegy 450 millió forintnyi beruházását vállal.Miskolc önkormányzata a Vodafone Magyarország Zrt., beruházásához 130 millió forintos támogatást biztosít.
|
|
|