DM
|
Spam kisokost készített a DIMSZ
DM
A kisokos a spamszűrők működése és az email marketing jogi szabályozása mellett arról is információt ad a kiadvány, hogy milyen tényezőkön múlik, hogy egy e-mail spam mappában köt ki vagy eljut-e a fogyasztóhoz?
|
|
|
Új elnök és elnökségi tagok a DIMSZ-ben
DM
A DIMSZ március 6-án megrendezett éves Közgyűlésén elnököt, alelnököt és új elnökségi tagokat választottak.
|
|
|
Bevetésre indult az Adatvédelmi Kommandó
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Tisztelt Vásárló Programjának legújabb részeleme egyfajta online razzia volt, amely 22 webáruházat vizsgált meg adatvédelmi szempontból.
|
|
|
Bővült a DIMSZ
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség tagsága 60 cégre bővült, ezzel pedig 3 év alatt a szövetség közel megduplázta a létszámát.
|
|
|
Elindult a DM piac felmérése
DM
A DIMSZ éves ágazati kutatása azzal a céllal indult útjára 2006-ban, hogy felmérje a hazai direkt marketing szektor méretét, valamint a direkt marketingben használt eszközök jelentőségét.
|
|
|
Nemtörődömség miatt veszítik el a vevőt
DM
Az építőanyag-kereskedések 43 százaléka nem felelt meg a kiszolgálás alapvető követelményeinek, a vevők 60 százalékát elveszítik tudatlanságuk miatt.
|
|
|
Szolgáltatóközpontot nyitott Budapesten a Computacenter
DM
Szolgáltatóközpontot hozott létre Budapesten a brit Computacenter Plc., a befektetés értéke mintegy 1,2 millió euró, csaknem 360 millió forint.
|
|
|
"A globális marketing ágazat kezd talpra állni"
DM
A marketing szakemberek az idén a világon mindenütt optimistábbak. A büdzsék bővülnek, elsősorban a digitális beruházások hatásának köszönhetően - derül ki egy új ágazati kutatásból
|
|
|
Számos dolog kiderül a dm piacról
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) hamarosan nyilvánosságra hozza kutatásának eredményeit a globális dm piac nagyságáról és trendjeiről.
|
|
|
Insight kutatás a hazai contact center piacról
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség Contact Center tagozata első alkalommal térképezte fel a hazai contact Center piacot.
|
|
|