DM
|
Nyomtatva vagy e-mailen is jöhetnek a reklámüzenetek
Kutatás
A fogyasztók többsége hasznosnak találja a reklámcélú megkereséseket, leginkább a szórólapos és e-mailes ajánlatokat kedvelik - derül ki a DM Szenzor felmérésből.
|
|
|
Szigorítás jön az online marketingben
DM
Következetesebb fellépés és szigorúbb büntetések várnak az adatvédelmi szabályokat megsértő adatkezelőkre az online marketing területén is.
|
|
|
Új képzést indít a DIMSZ és az IAB
DM
Folytatódik az E-mail Marketing Akadémia. A képzés magasszintű tudást nyújt mindazoknak, akik napi szinten foglalkoznak e-mailek kiküldésével.
|
|
|
Új vezetőt választott a DIMSZ
DM
Május 9-i ülésén a DIMSZ Adatvédelmi és adatbiztonsági tagozata a lemondó Dr. Freidler Gábor helyett Dr. Domokos Mártont, a CMS Cameron McKenna nemzetközi ügyvédi iroda szenior tanácsadóját választotta elnöknek.
|
|
|
Direkt kapcsolat a fogyasztókkal: felelősség és lehetőség
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség nemrég tartotta éves közgyűlését. A szakmai szervezet tagjai négy elnökségi tagot is újraválasztottak, köztük Huszics Györgyöt, a szövetség elnökét.
|
|
|
Személyre szabott szórólappal kampányolt a Kika
DM
A Kika szerette volna éreztetni a közönségével, hogy minden ízlésnek és élethelyzetnek megfelelő megoldásokat nyújt a vásárlóinak. Ezért egy különleges meglepetéssel készült a Kika környezetében sétálók számára.
|
|
|
Újraválasztották a DIMSZ elnökségét
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség április 14-én tartotta éves közgyűlését. A szakmai szervezet tagjai négy elnökségi tagot is újraválasztottak, köztük Huszics Györgyöt, a szövetség elnökét.
|
|
|
Felmérés az adatvezérelt marketingről
Kutatás
A Global DMA, a direkt marketing szövetségek nemzetközi szervezete tavaly második alkalommal végzett kutatást 17 országban az adatvezérelt marketingről.
|
|
|
Változatlan a direkt marketing piac mérete
DM
A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) március 3-án mutatta be a Direkt Marketing/Adatvezérelt Marketing szektor 2015-ös költéseit.
|
|
|
Ügynökségi oldalról érkezik a DIMSZ új főtitkára
DM
Lugosi Boglárka az UP Advertising digitális részlegének vezetői pozíciójából érkezik a direkt marketing szövetséghez.
|
|
|