DM
|
A fogyasztói kapcsolatot nem lehet installálni
DM
December 1-jén, az IIR Hungary meghívására hazánkba érkezik a CRM atyjának is tekintett Don Peppers. A marketing guruval kapcsolati marketingről és a technológia korlátairól és lehetőségeiről beszélgettünk.
|
|
|
Contact center - döntő találkozás az ügyféllel (x)
DM
A Direkt Marketing Szövetség oktatásán neves szakemberek esettanulmányokon keresztül mutatják be a contact centerek szerepét és helyét a kommunikációban.
|
|
|
Don Peppers, a CRM atyja Budapesten (x)
DM
Vállalatának szüksége lenne újragondolnia az ügyfélstratégiáját a fokozódó versenykörnyezetben? Napi szinten felmerülnek vállalatánál a "CRM", "customer value" és "relationship management" kifejezések?
|
|
|
Online ügyintézés az AEGON-nál
DM
Az Onlinenet által felállított rendszerben az interneten keresztül az ügyintézővel videokommunikációra van lehetőség.
|
|
|
Átadták a Call Center Díjakat
DM
A GfK Hungária idén is díjazta a telefonos ügyfélszolgálatok legjobbjait. A verseny győztesei között szerepel többek között az MKB, az Allianz és a Vodafone is.
|
|
|
Profit centerré váltak a call centerek
DM
A II. Budapest Callingon elhangzott: az ügyfélkapcsolati szakma közel négy százalékkal járul hozzá a teljes magyar foglalkoztatottsághoz.
|
|
|
Megvannak a legjobb ügyfélkiszolgálók
DM
A Provident, a Mercedes, a Neckermann, az Openhouse és a Vodafone nyerte el a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjakat.
|
|
|
Nevet váltott a Mobilpont
Mobilmarketing
Tíz év után megújult arculattal és névvel jelentkezik a direkt marketingre szakosodott cég.
|
|
|
Contact Center tagozatot indított a DMSZ
DM
A Direkt Marketing Szövetség 9 alapító taggal Contact Center tagozatot hozott létre, hogy hatékonyabban képviselje az ágazat érdekeit.
|
|
|
Személyes bélyeg szolgáltatását népszerűsíti a Posta
DM
Bárkiről és bármiről készült fotóval tehető személyessé a levélküldés a postákon. A szolgáltatást a Nemzeti Vágtán is kipróbálhatta a közönség.
|
|
|