DM
|
Megértést várunk a banki tanácsadóktól
DM
A K&H banki ügyfelek körében végzett felmérése szerint a megértésre törekvő kommunikáció és a személyes igényeknek megfelelő megoldáskeresés nagyban befolyásolják a lojalitást a bankhoz.
|
|
|
Átnevezték a DMSZ-t
DM
Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) néven folytatja működését a szakmai szervezet, amelynek a névváltás mellett honlapja is megújult.
|
|
|
A K&H Biztosító nyerte 'Az év fogyasztóbarát biztosítója' címet
DM
Az értékelés szempontjai között szerepelt az, hogy a biztosító miként építette be a fogyasztók jelzéseit a panaszkezelésbe és a közvetítők oktatásába.
|
|
|
Túljutott a mélyponton a direkt marketing
DM
Idén várhatóan már abszolút értékben is nőni fog a direkt marketingre jutó költés, miközben a hangsúly az interaktivitás, a mobilitás és az internet felé tolódik el - mondta el Vámos-Hegyi Attila, a DMSZ elnöke.
|
|
|
A mosolyt nézték a próbavásárlók
DM
A próbavásárló cégeket tömörítő nemzetközi szervezet felmérésének témája a mosolygás, az üdvözlés, valamint a keresztértékesítés volt. A magyaroknak legtöbbet az utolsóban kell fejlődniük.
|
|
|
Smartmobil '12: hová tart a mobil piac?
Mobilmarketing
A mobilfizetés, az m-kereskedelem és az alkalmazások köré épül fel az idei Smartmobil konferencia március 29-én.
|
|
|
Magyarországon az e-mailek 70 százaléka spam
DM
Magyarországon minden tíz e-mailből hét spam, azaz levélszemét, miközben Szaúd-Arábia maradt továbbra is világ legtöbb spammel fertőzött országa, itt a kéretlen levelek aránya 76,2 százalék volt februárban.
|
|
|
Sétáló ügyintézők a Vodafone-nál
DM
Az Onlinet szoftveres fejlesztésének eredményeképpen a Vodafone ügyfélszolgálatokon mostantól táblagépekkel szerelik fel az ügyintézőket, akik így nincsenek többet "pulthoz kötve".
|
|
|
Ismét felmérik a direkt marketing piacot
DM
A Direkt Marketing Szövetség DM Szenzor nevű felmérése rávilágít, hogy a piaci szereplők mit várnak az idei évtől, és hogy mekkora szeletet hasít ki a terület a reklámtortából. Március 21-én jönnek az eredmények.
|
|
|
Nagy a reklámzaj az e-mail marketingben
DM
Az e-mailezők naponta jellemzően 1-5 jóváhagyott reklámüzenetet, közel negyedük ennél is többet -derült ki a KutatóCentrum E-Mail Marketing Reportjából.
|
|
|