DM
|
Világító korsóval kampányol a Dreher
Design
A nagyszerű alkotásoknak járó különleges megvilágítás elvére épül a hazai sörmárka készülő kampánya, amely egy imázsfilmet is magába foglal. A teljes körű ügynökségi munkát a Human Telex vezényli le.
|
|
|
Golden Dove ismét
DM
Idén is bemutatja és díjazza a kiemelkedő direktkommunikációs megoldásokat a DIMSZ.
|
|
|
„Teavolution” a Liptontól
DM
Az márka anyacége, a Britvic a kereskedők bevonásával akarja hatékonyabbá tenni új aktivitását.
|
|
|
Így állnak a call centerek
DM
A szolgáltató cégeket veszélyezteti az egyre élesebb árverseny, a jövőben azonban egyre fontosabbá válhat a csatorna
|
|
|
A pozitív szájreklámra emlékszünk
DM
A trnd friss tanulmánya szerint a fogyasztók termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban leginkább pozitív szájreklám élményeket idéznek fel.
|
|
|
Értékelték a Metro ügyfélközpontúságát
DM
A Metro Kereskedelemi Kft. bekerült a European Business Award magyarországi döntősei közé.
|
|
|
Illatos-ízes parkolójegyek
DM
A Wrigley's rágógumiízű parkolójegyével már elérte az áttörést az "íz-marketing" területén, a brazil GrupoFourMidia azonban továbbfejlesztette az ötletmagot, illatok és ízek garmadájával lát el parkolójegyeket.
|
|
|
Leafletekben a barkácsáruházak vezetnek
Kutatás
A kiadott akciós újságok csökkenő számát növekvő terjedelmük ellensúlyozza - derül ki a GfK Leaflet Monitor kutatásából.
|
|
|
Ügyfélkapcsolat-menedzsment kkv-knek
DM
Bíró Roland és Leskó Norbert az Árukereső egykori alapítói ismét összeálltak egy újabb vállalkozás, a MiniCRM.hu felfuttatására.
|
|
|
Direkt marketing: egyre fontosabb a pontos célzás
DM
Átrendeződik a direkt marketing piac, a modern és a régi eszközök egyaránt új folyamatokat indíthatnak be. A hirdetők és az ügynökségek optimisták.
|
|
|