Digitális
|
Nem kell félni az automatizációtól
Digitális
Az automatizáció a digitális fejlődés egyik legdinamikusabb és számos kínzó kérdést felvető területe.
|
|
|
Együtt lehetnek sikeresek a régió nagyvárosai a startup piacon
Digitális
A startup építés nem országokról, hanem városokról szól, legalábbis a régiónkban.
|
|
|
Kultúrafüggő a digitalizáció sikere
Kutatás
Csak a megfelelő vállalati kultúrába épülő informatikai eszközök és megoldások képesek a termelékenység hajtóerejévé válni.
|
|
|
Nemzetközi befektetők versenyeznek a SMART-on
Digitális
Rendhagyó startup programot szervez az OXO csoport április 4-én, a SMART konferencia keretén belül.
|
|
|
A Facebookkal és a Google-lel senki sem veheti fel a versenyt
Digitális
Teltházas volt az idei, hatodik alkalommal megrendezett Evolution konferencia, amelyen a hagyományokhoz híven a Magyar Reklámszövetség és társzervezetei bemutatták a tavalyi reklámtortát.
|
|
|
A Bayer pályázat a startupoknak
Egészségmarketing
Minden olyan startup, frissen induló vállalkozás, fejlesztő-, és kutatócsoport pályázhat, aminek az egészségügy területén egyedi innovatív projektötlete van.
|
|
|
Vodafone, Nokia és az Audi a Holdon
Outdoor/indoor
A berlini székhelyű PRScientists a Vodafone Németországgal és az Audival közösen dolgozik az első magánúton finanszírozott holdra szállás megvalósításán.
|
|
|
A közösségi média kiegészítő szerepe
Digitális
Szigeti Nikoletta, a Profession Services Üzletágvezetője szerint a közösségi média jó kiegészítője lehet a még mindig leghatékonyabb toborzási formának: az állásportálon való hirdetésnek.
|
|
|
A Magyar Suzuki az Oracle felhőjét választotta
Mobilmarketing
A Magyar Suzuki Zrt., a hazai személygépjármű piac vezető vállalata, az Oracle felhő szolgáltatásait választotta új logisztikai alkalmazásának alapjául.
|
|
|
A Deloitte új kampánya
Digitális
A technológiai változások a könyvvizsgálói szakmát sem kerülik el, az auditorok munkája várhatóan átalakul a következő évtizedben.
|
|
|