Digitális
|
Technológiai áttörések az egészségügyben
Egészségmarketing
Az utóbbi időben rengeteg olyan példát láthattunk, amelyek megkérdőjelezhetetlenül szemléltetik, hogy a robotok együttműködőek és partnerekké tudnak válni olyan helyzetekben is, amikor az ember egészsége a tét.
|
|
|
A Mol belép a közösségi közlekedés piacára
Digitális
A Mol többségi részesedést vásárol az ITK Holding Zrt.-ben, amelynek fő tevékenysége a közösségi közlekedésben részt vevő autóbuszok üzemeltetése és karbantartása - tájékoztatta az MTI-t az olajipari vállalat.
|
|
|
Elindult az AVON Interaktív Katalógusa
Digitális
Közel 150 éves az az üzleti modell, ami alapján az AVON működik. A vállalat alapértékei változatlanok, ugyanakkor lépést tartva az újabb és újabb digitalizációs trendek térhódításaival.
|
|
|
Nem használják, fogyasztják a közösségi médiát a szakemberek
Kutatás
Alig használják üzleti célokra a közösségi médiát a szakemberek, pedig rendszeresen a Facebookon lógnak, ahol gyakran kapnak kérdéseket és megrendeléseket is - derül ki a Mapei Kft. felméréséből.
|
|
|
Versenyelőny a digitális fejlesztés a kkv szektorban is
Kutatás
Közzétette a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációs szintjét felmérő kvantitatív kutatását a T-Systems Magyarország, amely az IT biztonságra és a GDPR-felkészültségre is koncentrált.
|
|
|
Magyar szervezeteket támogat az Accenture
CSR
Az Accenture a következő három évben kétszázmillió dollárt szán oktatási, tréning és készségfejlesztő kezdeményezésekre, hogy felkészítsék az embereket a digitális kor kihívásaira.
|
|
|
Már közel százötven szakember regisztrált a MMSZ minősítő rendszerében
Digitális
Júniusban hivatalosan elindult a Magyar Marketing Szövetség Marketing.hu oldala, mely hamarosan a szakma első számú eligazodási pontjaként szolgálhat.
|
|
|
Pénztárca helyett karkötő az EFOTT-on
Digitális
A Mastercard bejelentette, hogy a most induló EFOTT fesztivál fizetőeszköze az EFOTT Prepaid Karkötő lesz.
|
|
|
A Balatoni Gasztrotérkép a BMW támogatásával
CSR
A Balaton vendéglátóhelyeinek legjavát térképezték fel a BMW támogatásával.
|
|
|
Elsőként használ VR technológiát honlapján az Emirates
Digitális
3D-s ülésmodelleket vezetett be honlapján az Emirates - ezzel az első légitársasággá vált, amely digitális felületein VR technológiát alkalmaz.
|
|
|