Digitális
|
LEGO robotokkal újít a Vodafone Digitális Iskola Program
CSR
A 2018/2019-es tanévben megújul a Vodafone Digitális Iskola Programja, amely három új partnernek köszönhetően számos izgalmas elemmel bővül.
|
|
|
A Magyar Telekom új márkakampánya
Digitális
A Magyar Telekom mostani márkakampánya folytatja az idén februárban bevezetett márkaplatform építését. A kampány célja egy szemléletváltás elindítása, a digitális optimizmus beépítése a magyar köztudatba.
|
|
|
Íme 2018 legjobb honlapjai!
Digitális
17. alkalommal került megrendezésre az online marketing-kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, 'Az Év Honlapja' pályázat.
|
|
|
A világ első okos arctisztítója megérkezett
Reklám
A világ legnagyobb beauty-tech cége, a FOREO megalkotta a világ első okos arctisztítóját, a LUNA fofo-t, ezzel tovább bővítve személyre szabható bőrápoló eszközeinek sorát.
|
|
|
A méheket is mesterséges intelligencia figyeli
Digitális
Az Oracle és a World Bee Project együttműködése a vészesen fogyatkozó méhpopulációk megmentését célozza.
|
|
|
Új ügynökségi brandet vezet be a Hinora
Digitális
Tagügynökségekkel bővült a száz százalékban magyar tulajdonú Hinora Group, ami új ügynökségi brandet, arculatot és szervezeti felállást eredményezett.
|
|
|
GIPHY-sticker csomag a Topjoy-tól
Digitális
A magyar brandek között elsőként a Kraftwork reklámmanufaktúra partnere, a Topjoy használ GIPHY-sticker csomagot márkakommunikációs célokra.
|
|
|
Nem bíznak benne, mégis a Facebook a kkv-k kedvence
Digitális
Tíz év alatt megtízszereződött a kis- és közepes cégek által használt marketing eszközök száma.
|
|
|
Új és izgalmas megoldások a robotika területén
Digitális
A Muzix Group Kft. elsőként mutatta be Magyarországon a CruzR mesterséges intelligenciával működő szolgáltató robotot.
|
|
|
Nemzetközi díjat nyert az UniCredit kampánya
Digitális
Első díjat nyert Berlinben a The Digital Communcation Awards "Competition" kategóriájában az UniCredit Bank.
|
|
|