Digitális
|
Kiberbiztonság az Allianz-nál
Digitális
A kiberbiztonság jelentős üzleti kockázattá vált az Allianz 2019-es kockázati barométere szerint.
|
|
|
IoT-kampány a Bosch-tól
Digitális
"Like a Bosch" - e szlogen köré szerveződik a technológiák és szolgáltatások beszállítójának indított kampánya.
|
|
|
A térségi átlagnál jobban bíznak a digitalizációban a magyar cégek
Kutatás
87 százalékuk egyértelműen növekedési lehetőséget lát az innovatív technológiák alkalmazásában, szemben a régiós átlag 83 százalékával - derül ki a Microsoft megbízásából készített legújabb kutatásból.
|
|
|
Saját dallamát alkotta meg a Mastercard
Digitális
A Mastercard megújult arculata részeként saját dallamot és szignált mutat be az idei Grammy gála előtt.
|
|
|
Nem indulunk el kártya nélkül külföldre
Kutatás
A Mastercard legfrissebb adatai szerint legyen szó akár belföldi, akár külföldi vásárlásról, a magyarok egyre szívesebben választják a készpénzmentes fizetési megoldásokat.
|
|
|
A határtalan e-kereskedelem hatásait vizsgálja az Evolution Konferencia
Digitális
A tavalyi évben a magyar e-kereskedelem ezer milliárd forintos összforgalmának csaknem felét külföldi piacon költötték el a vásárlók. A határtalan kereskedelem is közrejátszik a fogyasztói figyelem megoszlásában.
|
|
|
Digitális mestereket képez a Magyar Marketing Szövetség
Digitális
Már lehet jelentkezni a digitális marketingszakma mesterkurzusára, ahol ismert oktatók mellett mentori programmal várják a jövő marketingeseit.
|
|
|
Az óvatlan munkavállalók jelentik a legnagyobb kiberkockázatot
Kutatás
A cégek közel 80 százalékát érte valamilyen kiberbiztonsági incidens az elmúlt hónapokban Magyarországon.
|
|
|
A magyarok megbíznak a mesterséges intelligenciában
Kutatás
Tíz emberből kilenc már hallott a mesterséges intelligenciáról (MI) Közép- és Kelet-Európában - derül ki egy friss kutatásból, amelyet az IBM megbízásából végzett el az NMS Market Research piackutató cég.
|
|
|
Merre halad a magyar digitális fogyasztó?
Kutatás
A GfK Hungária átfogó kutatásban mérte fel a hazai digitális fogyasztó online térben való viselkedési és vásárlási szokásait.
|
|
|