Digitális
|
A Facebook-marketing a múlt, az Instagramé a jövő?
PR
Megjelent az első Magyarországon készült, esettanulmányon alapuló Instagram marketing szakkönyv, az Útmutató a Magyar Üzleti Insta Világához.
|
|
|
A digitális kultúra befolyása
Kutatás
Az internetes írástudás befolyásolja leginkább az online és a bónuszos/kuponos piac fejlődését.
|
|
|
Magyar Instagram fiókon tesztelték a nemzetközi trendeket
Mobilmarketing
2018 november 27-én jelenik meg Magyarország első olyan Instagram marketing könyve, amely dokumentálja a tervezés, kivitelezés minden lépését, akárcsak az adatokat és eredményeket, mindezt kendőzetlenül.
|
|
|
LEGO robotokkal újít a Vodafone Digitális Iskola Program
CSR
A 2018/2019-es tanévben megújul a Vodafone Digitális Iskola Programja, amely három új partnernek köszönhetően számos izgalmas elemmel bővül.
|
|
|
A Magyar Telekom új márkakampánya
Digitális
A Magyar Telekom mostani márkakampánya folytatja az idén februárban bevezetett márkaplatform építését. A kampány célja egy szemléletváltás elindítása, a digitális optimizmus beépítése a magyar köztudatba.
|
|
|
Íme 2018 legjobb honlapjai!
Digitális
17. alkalommal került megrendezésre az online marketing-kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, 'Az Év Honlapja' pályázat.
|
|
|
A világ első okos arctisztítója megérkezett
Reklám
A világ legnagyobb beauty-tech cége, a FOREO megalkotta a világ első okos arctisztítóját, a LUNA fofo-t, ezzel tovább bővítve személyre szabható bőrápoló eszközeinek sorát.
|
|
|
A méheket is mesterséges intelligencia figyeli
Digitális
Az Oracle és a World Bee Project együttműködése a vészesen fogyatkozó méhpopulációk megmentését célozza.
|
|
|
Új ügynökségi brandet vezet be a Hinora
Digitális
Tagügynökségekkel bővült a száz százalékban magyar tulajdonú Hinora Group, ami új ügynökségi brandet, arculatot és szervezeti felállást eredményezett.
|
|
|
GIPHY-sticker csomag a Topjoy-tól
Digitális
A magyar brandek között elsőként a Kraftwork reklámmanufaktúra partnere, a Topjoy használ GIPHY-sticker csomagot márkakommunikációs célokra.
|
|
|