Digitális
|
Új ügynökségi brandet vezet be a Hinora
Digitális
Tagügynökségekkel bővült a száz százalékban magyar tulajdonú Hinora Group, ami új ügynökségi brandet, arculatot és szervezeti felállást eredményezett.
|
|
|
GIPHY-sticker csomag a Topjoy-tól
Digitális
A magyar brandek között elsőként a Kraftwork reklámmanufaktúra partnere, a Topjoy használ GIPHY-sticker csomagot márkakommunikációs célokra.
|
|
|
Nem bíznak benne, mégis a Facebook a kkv-k kedvence
Digitális
Tíz év alatt megtízszereződött a kis- és közepes cégek által használt marketing eszközök száma.
|
|
|
Új és izgalmas megoldások a robotika területén
Digitális
A Muzix Group Kft. elsőként mutatta be Magyarországon a CruzR mesterséges intelligenciával működő szolgáltató robotot.
|
|
|
Nemzetközi díjat nyert az UniCredit kampánya
Digitális
Első díjat nyert Berlinben a The Digital Communcation Awards "Competition" kategóriájában az UniCredit Bank.
|
|
|
Okosplakátok magyar fejlesztés segítségével
Outdoor/indoor
Magyar fejlesztésnek köszönhetően hódítják meg Budapestet és a többi világvárost az okostelefonjainkkal kommunikáló citylight-ok.
|
|
|
Hosszabbít “Az Év Honlapja” pályázat
PR
Meghosszabbított határidővel lehet még jelentkezni hazánk legrangosabb online marketing pályázatára, 'Az Év Honlapjára'.
|
|
|
Elindult a CIB bank őszi digitális kampánya
Digitális
Új, elsősorban a közösségi médiára építő kreatív reklám- és PR megoldással kezdődik a CIB Bank digitális átállásának kommunikációja.
|
|
|
Egyérintéses fizetés Magyarországon
Kutatás
Az egyérintéses technológia népszerűsége töretlenül növekszik Európában, Magyarország pedig jóval az átlag felett teljesít ebben a tekintetben.
|
|
|
Az első tapasztalatok a GDPR-ról
Digitális
Az új technológiák miatt szükség lehet a munkajog felülvizsgálatára.
|
|
|