Digitális
|
3D-bemutató a konténerek tetején
Outdoor/indoor
360°-os 3D "project mapping show-n" keltették életre az az Árpád híd lábánál épülő Agora Budapest központi terét a beruházás november 15-i virtuális alapkőletételi eseményén.
|
|
|
A Campaign magazin 2019-es Tech Award-ja
Digitális
A Campaign magazin Tech díja új, performancia kategóriákkal jelentkezik.
|
|
|
A Facebook-marketing a múlt, az Instagramé a jövő?
PR
Megjelent az első Magyarországon készült, esettanulmányon alapuló Instagram marketing szakkönyv, az Útmutató a Magyar Üzleti Insta Világához.
|
|
|
A digitális kultúra befolyása
Kutatás
Az internetes írástudás befolyásolja leginkább az online és a bónuszos/kuponos piac fejlődését.
|
|
|
Magyar Instagram fiókon tesztelték a nemzetközi trendeket
Mobilmarketing
2018 november 27-én jelenik meg Magyarország első olyan Instagram marketing könyve, amely dokumentálja a tervezés, kivitelezés minden lépését, akárcsak az adatokat és eredményeket, mindezt kendőzetlenül.
|
|
|
LEGO robotokkal újít a Vodafone Digitális Iskola Program
CSR
A 2018/2019-es tanévben megújul a Vodafone Digitális Iskola Programja, amely három új partnernek köszönhetően számos izgalmas elemmel bővül.
|
|
|
A Magyar Telekom új márkakampánya
Digitális
A Magyar Telekom mostani márkakampánya folytatja az idén februárban bevezetett márkaplatform építését. A kampány célja egy szemléletváltás elindítása, a digitális optimizmus beépítése a magyar köztudatba.
|
|
|
Íme 2018 legjobb honlapjai!
Digitális
17. alkalommal került megrendezésre az online marketing-kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, 'Az Év Honlapja' pályázat.
|
|
|
A világ első okos arctisztítója megérkezett
Reklám
A világ legnagyobb beauty-tech cége, a FOREO megalkotta a világ első okos arctisztítóját, a LUNA fofo-t, ezzel tovább bővítve személyre szabható bőrápoló eszközeinek sorát.
|
|
|
A méheket is mesterséges intelligencia figyeli
Digitális
Az Oracle és a World Bee Project együttműködése a vészesen fogyatkozó méhpopulációk megmentését célozza.
|
|
|