Digitális
|
Digitális oktatási képzést nyújt pedagógusoknak a HiperSuli
Digitális
Az idén ötödik éve futó HiperSuli digitális oktatási program mostantól az Emberi Erőforrások Minisztériuma (EMMI) által akkreditált tanárképzés formájában érhető el minden pedagógus számára.
|
|
|
Az Evolution Konferencia az emberi természetet járja körbe
Digitális
A tavalyi éves reklámköltési adatok és a határtalan kereskedelem mellett az emberi szeszélyesség is kiemelt szerepet kap az idei Evolution Konferencián.
|
|
|
A Sharp elnyerte a Buyers Lab 2019-es díját
Digitális
A Sharp Electronics Europe, a Sharp Electronics Corporation (SEC) leányvállalata bejelentette, hogy a Sharp elnyerte a Keypoint Intelligence - Buyers Lab 2019-es "Az év másoló-MFP termékcsaládja" díjat.
|
|
|
Az Extreme Net nyerte az Abonett tendert
Digitális
Az Extreme Net Kommunikációs Ügynökség nyerte a magyar piacon több mint 30 éve jelenlévő Abonett új weboldalára kiírt tenderét.
|
|
|
Kiberbiztonság az Allianz-nál
Digitális
A kiberbiztonság jelentős üzleti kockázattá vált az Allianz 2019-es kockázati barométere szerint.
|
|
|
IoT-kampány a Bosch-tól
Digitális
"Like a Bosch" - e szlogen köré szerveződik a technológiák és szolgáltatások beszállítójának indított kampánya.
|
|
|
A térségi átlagnál jobban bíznak a digitalizációban a magyar cégek
Kutatás
87 százalékuk egyértelműen növekedési lehetőséget lát az innovatív technológiák alkalmazásában, szemben a régiós átlag 83 százalékával - derül ki a Microsoft megbízásából készített legújabb kutatásból.
|
|
|
Saját dallamát alkotta meg a Mastercard
Digitális
A Mastercard megújult arculata részeként saját dallamot és szignált mutat be az idei Grammy gála előtt.
|
|
|
Nem indulunk el kártya nélkül külföldre
Kutatás
A Mastercard legfrissebb adatai szerint legyen szó akár belföldi, akár külföldi vásárlásról, a magyarok egyre szívesebben választják a készpénzmentes fizetési megoldásokat.
|
|
|
A határtalan e-kereskedelem hatásait vizsgálja az Evolution Konferencia
Digitális
A tavalyi évben a magyar e-kereskedelem ezer milliárd forintos összforgalmának csaknem felét külföldi piacon költötték el a vásárlók. A határtalan kereskedelem is közrejátszik a fogyasztói figyelem megoszlásában.
|
|
|