A Baromfi Termék Tanács 2005 ősze, a madárinfluenza-pánik magyarországi "betörése" óta komoly erőfeszítéseket tesz azért, hogy az iparág élelmiszerbiztonsági garanciáit - többek között a feltételekhez kötött "magyar baromfi" védjegyet - megismertesse a fogyasztókkal.
A terméktanács ugyanakkor mindeddig nem adott lehetőséget kereskedelmi vállalkozásoknak a védjegy alkalmazására. Most azonban egy együttműködés keretében hozzájárul annak tájékoztató célú felhasználásához a Spar üzlethálózatában.
A kereskedelmi cég a megállapodás értelmében eladási- és reklámfelületein használhatja a védjegyet annak hitelesítésére, hogy az üzleteiben kapható minden friss és előkészített baromfitermék biztonságos, ellenőrzött és magyar.
A szerződés a kereskedelmi vállalkozás kezdeményezésére jött létre; az együttműködéstől mindkét fél márkájának erősödését várja.