Hírek
23556 hír az adatbázisban
Kereskedői hűségprogram a Veluxtól
Marketinginfo.hu - 2007-03-29 10:55
Kereskedelem

A tetőtéri ablakokra és árnyékolókra szakosodott dán cég ügynökséget választott ki a hűségprogram lebonyolítására.

Kereskedői hűségprogramot tervez a Velux. Az egyebek mellett tetőtéri nyílászáróiról elhíresült vállalat a program keretében a termékeit forgalmazó kereskedők tudását teszi próbára próbahívások és próbavásárlások formájában. A termékekkel kapcsolatos tudás mellett a cég természetesen az értékesítési adatokat is értékeli.

A Velux kommunikációs tendert írt ki a hűségprogram megvalósítására, melynek keretében a megbízást a Well Reklám- és PR Ügynökség és a Promissio konzorciuma kapta.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mikor van itt az ablakcsere ideje? (x)
  Közeleg a nyár, milyen árnyékolót válasszunk? (x)
  A műanyag ablak megfizethető! (x)
  Hogyan csökkenti a műanyag ablak a zajszintet? (x)
  Nemzetközi kézilabda menedzser játékot indít a VELUX
  Kézilabdát támogat a VELUX
  Rendhagyó ablakcsere

További hírek ebben a kategóriában

Az online vásárlás számos gazdas...
Termékcímke webáruházak számára:...
Így költsd el a pénzed, ha marad...
Tovább növelte eladásait a cseh ...