Hírek
23030 hír az adatbázisban
Indesit: szakmai elismerés Ausztráliában
Marketinginfo.hu - 2006-11-23 10:12
Márkák

Európa második és a világ ötödik legnagyobb háztartásigép-gyártó vállalatának legújabb Ariston mosógépe, az Aqualtis Vízfogyasztás kategóriában ötcsillagos minősítést kapott Ausztráliában.

Az ausztrál piacon szeptemberben jelent meg a termék, és az Aqualtis lett az első olyan mosógép, amely öt csillagot kapott. A vizsgálatokat az ausztrál tesztelő hivatalok nemzeti szövetségének (NATA) minősített tagja, a melbourne-i Vipac műszaki-tudományos laboratórium végezte el.

A teszt folyamán bebizonyosodott, hogy az Aqualtis víztakarékos, és ez egybeesik az ausztrál kormánynak a vízkészletek megóvására érdekében végzett több éves kampányának célkitűzésével. A lakosság környezettudatosságának növelését célzó erőfeszítések részeként a kormány mintegy 150-200 ausztrál dollár támogatást ajánlott fel olyan vásárlók számára, akik legalább négycsillagos fogyasztású mosógépet vesznek.

Az Indesit már korábban is elnyert hasonló elismeréseket. 2000-ben a vállalat Galaxy Energy Award díjat kapott az energiahatékonyság területén szerzett korábbi eredményeiért, 2002-ben pedig Ecohitech díjat kapott a "környezetbarát" kategóriában a fejlett technológia és az energiahatékonyság egyesítésének képességéért. 2005-ben a német Plus X díjat kapta meg a technológiai újításért és a természet kíméletéért, s ugyanazon évben az Ariston fiókos fagyasztó és Experience sütő a technológiai újításért és a természet megóvásáért a British Home Innovation díjat is megkapta. Az Extendia hűtőtermékek Grand Prix de l'Innovation díjat nyertek.

Az Aqualtis ötcsillagos vízfogyasztás-minősítése mellett több díjat nyert bevezető reklámkampányáért is. Az Aqualtis TV-reklámja, a "Mondo Sommerso" Arany Oroszlánt nyert az 53. Cannes-i nemzetközi reklámfesztiválon, aranyérmet kapott a TV-reklámok kategóriájában az Adc*e díjátadón Barcelonában, és aranyérmet hozott el a Shark Awards fesztiválról és a New York-i fesztiválról is. Emellett megnyerte a londoni nemzetközi reklámdíj aranyérmét "Otthon - lakberendezés - háztartási gépek" kategóriában.

A filmben egy gyermek fantáziája az Aqualtis betöltőajtaját olyan ablakká alakítja át, amely elvarázsolt tenger alatti világra nyílik, ahol hatalmas rájáknak látszó takarók és medúzáknak tűnő sálak, hínárszerűen hullámzó ingek laknak, és a farmernadrágok cápaként úszkálnak.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Vezető háztartásigép-márka tart a magyar piacra

További hírek ebben a kategóriában

Vezető háztartásigép-márka tart ...
A Dreher Sörgyárak ünnepli a nőn...
Az otthon főzött kávénak nincsen...
A Mercedes bővíti modellportfóli...