Hírek
23465 hír az adatbázisban
Silver Dove a Generali DM kampányának
Marketinginfo.hu - 2005-11-22 10:16
DM

Az első Golden Dove Direkt Marketing Versenyen B2C kategóriában a Generali-Providencia Biztosító Rt. Flastrom Balesetbiztosítási Csomag DM kampánya kapta a Silver Dove-ot. A kampányt az MRM Budapest készítette.

Az MRM Budapest által készített DM 18 500 példányban készült, és a szintén a Generali-csoporthoz tartozó Évgyűrűk Önkéntes Magánnyugdíjpénztár tagjai kapták kézhez.

A kampány kreatív anyagában a sebtapasz és a biztosítás analógiáját használták fel, a küldemény inszentívként is egy kis, brandingelt sebtapasz-szettet tartalmazott.

A biztosítási ajánlathoz nyereményjáték kapcsolódott.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mire való a balesetbiztosítás, és mire az életbiztosítás? (x)
  Innovatív kármegelőzési marketingkampány a Generalitól
  Ismét nemzetközi verseny lesz a Golden Dove

További hírek ebben a kategóriában

Duettezik a Baileys és az Euroví...
Grafikus képzés nem csak művésze...
Ezek a világ legetikusabb vállal...
Add el először a személyiséged, ...