Hírek
23749 hír az adatbázisban
#NoFilter – A tudatos bőrápolás kézikönyve a Rossmanntól
Marketinginfo.hu - 2025-10-20 09:24
Egészségmarketing

Ünnepélyes könyvbemutatóval érkezett a Rossmann polcaira a #NoFilter könyv - egy hiánypótló, tudományosan megalapozott, mégis közérthető útmutató mindenki számára, aki szeretne eligazodni a bőrápolás útvesztőjében.

A NoFilter könyv különleges együttműködés eredménye: a Krémmánia főszerkesztője, Bauer Évi, és dr. Tamási Béla, bőrgyógyász szakorvos írták meg közösen a kötetet, amely a bőrápolás alapjaitól kezdve a hatóanyagok és azok ígéretei között segít eligazodni.
A könyv nem termékkatalógus, hanem útmutató a tudatos, örömteli és hatékony bőrápoláshoz - a valódi, filtermentes tudás jegyében.

"A Krémmánia közösségét mindig is az őszinte tapasztalatok, az egymásnak nyújtott segítség és a tudatos bőrápolás iránti elkötelezettség tette különlegessé. A
NoFilter könyvben ezt a szemléletet vittük tovább - tudományosan megalapozott, mégis olvasmányos és közérthető formában szeretnénk segíteni abban, hogy mindenki jobban megértse a bőrét és a bőrápolást" - mondta Bauer Évi, a Krémmánia főszerkesztője.

Egy könyv, ami edukál, nem csupán ajánl

A Rossmann számára a projekt jóval több, mint egy kiadvány - egy hiteles edukációs eszköz, amely a tudatos, elérhető és fenntartható szépségápolást képviseli.

Minden termék, amely a könyvben szerepel, megtalálható a Rossmann üzleteiben és az Online Drogériában, így az olvasók azonnal kipróbálhatják a javasolt megoldásokat. A vizuálisan is inspiráló kötet szép, lapozgatni való olvasmány, miközben segít kialakítani egy működő, személyre szabott rutint.

"Egyre több vásárlónk keres valóban megbízható, szakmailag alátámasztott információkat a bőrápolásról. A Rossmann-nál hiszünk abban, hogy a tudás megosztása a legjobb út a bizalom és a lojalitás felé. A NoFilter pontosan ezt képviseli: a hiteles, elérhető tudást" - fejtette ki Németh Kornél, a Rossmann Magyarország ügyvezető igazgatója.


A hiteles szépségápolás új mérföldköve

A Rossmann évek óta következetesen támogatja a tudatos vásárlói döntéseket - legyen szó fenntarthatóbb alternatívákról, egészségtudatos termékekről vagy épp edukációs projektekről.
A
NoFilter könyv a vállalat küldetésének természetes folytatása: olyan kezdeményezés, amely segít eligazodni a kozmetikumok, hatóanyagok és marketingígéretek között, miközben emberközpontú marad.

"A #NoFilter számunkra nemcsak a bőrápolásról szól, hanem egy szemléletről is: az önazonosságról, a természetességről és a hitelességről. Örülünk, hogy egy olyan partnerrel valósíthattuk meg ezt a projektet, mint a Krémmánia, akikkel már a Beauty Expo eseményeink során is egyértelművé vált, hogy közös célunk a vásárlók tudatos döntéseinek segítése a mindennapokban" - hangsúlyozta Szimeiszter Éva, a Rossmann Magyarország beszerzési vezetője.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az ősz legillatosabb kampánya a Rossmannban
  A Rossmann újabb elismerései
  Téli bőrápolási tippek férfiaknak (x)
  A téli bőrápolási rutin legfontosabb lépései (x)
  Használd ki az antioxidáns C-vitamin kedvező hatásait a bőrápolásban is! (x)
  A világ 30 legjobb munkaadója között a ROSSMANN
  A bőrápolás a férfiak esetében is fontos (x)
  Újabb területen mutat példát az Eucerin
  A Rossmann Beauty Land következő állomása az EFOTT

További hírek ebben a kategóriában

Hogyan fejlesszük a futballmozdu...
Ismét keresik az Év Gyógyszerész...
Az egészséges étkezés alapja (x)
Az osztrák nyár szépségei (x)