Egy üzleti tárgyaláson is magabiztosabbak vagyunk, ha szép mosolyt tudunk villantani. A fogszabályozás azonban sokak számára még mindig nehéz, hosszadalmas, illetve kellemetlen téma, maga a folyamat cseppet sem vonzó az emberek számára. Főleg nem akkor, ha a klasszikus változatokra gondolunk.
Hogyan építsünk bizalmat?
A
FutureManagement egészségügyi marketinggel foglalkozó csapata tisztában van azzal, hogy szinte minden az első benyomáson múlik. Hiába az új márka, a megfelelő eszközök, a prémiumminőségű anyagok, valamint az innováció, ha nincs friss szemlélet, megfelelő kommunikáció, amivel meg lehetne szólítani a pácienseket, az orvosokat.
A FutureSmile nem csupán egy fogászati márka, hanem egy új szemléletet képviselő vállalkozás, amely egyszerre szólítja meg a pácienseket, valamint a szakmabelieket. Ez elég bonyolult egy olyan piacon, ahol az emberek a döntéseik előtt hosszan gondolkodnak, informálódnak, utánajárnak a dolgoknak, hiszen keresik a bizalmat, ahol érzik, itt biztosan megfelelő segítséget kaphatnak.
Az egyik legnagyobb kihívás kétségkívül az, hogy egy új cég gyorsan és hitelesen építsen bizalmat egy olyan döntési helyzetben, amely a megjelenést és az egészséget is érinti. A fogszabályozás jelentős anyagi ráfordítást igényel, így az embereknek nem mindegy, hogy kit választanak. Éppen ezért a tudatos digitális jelenlét a legfontosabb, amely nemcsak informatív, hanem konverzióbarát is. Ez a megoldás meggyőzi, edukálja, cselekvésre ösztönzi a pácienseket.
Stratégiai alapok
A cég alaposan átgondolta a csatornastratégiáját, amiben szerencsére az ügyfélút minden szakaszát lefedte. Ebben persze a FutureManagement csapatának is nagy szerepe volt. A weboldal fejlesztése során nagy szerepet kapott a felhasználói élmény, avagy az UX optimalizálása. Ennek köszönhetően az emberek gyorsan és könnyedén el tudnak igazodni az oldalon, megtalálják a számukra releváns információkat. Itt nem azt érzik, hogy valamit el akarnak nekik adni, hanem azt, hogy valamiben segítséget nyújtanának nekik.
Az oldalon számtalan edukációs tartalom segíti a tájékoztatást, mint például az, hogy mi is az a láthatatlan fogszabályozás, kinek ajánlott, illetve kitérnek arra is, hogy milyen eredményeket lehet vele elérni. Mindezt úgy tették meg, hogy a tartalom esztétikus, az oldal mobilbarát, ami főleg a fiatalok számára fontos szempont, akik szinte mindent ezen keresztül keresnek meg.
Milyen kampányeszközöket használnak?
A digitális jelenlét sikerességéhez azonban közel sem elég egy megfelelően megalkotott weblap. Kelleni fognak a közösségi média felületei, a kampányok, amikkel széles kört lehet megszólítani. Mindezek mellett fontos szerepet kap a tartalommarketing, mint a blogcikkek, az infografikák, valamint az edukációs videók egyaránt. Ezek mind azt a célt szolgálják, hogy a FutureSmile ne csak egy szolgáltatás legyen, hanem egy hiteles információforrás is.