Hírek
23756 hír az adatbázisban
A mosoly ereje: így hódítja meg a piacot a láthatatlan fogszabályzó! (x)
Marketinginfo.hu - 2025-07-21 09:57
Egészségmarketing

A szép, szabályos mosoly manapság már nemcsak esztétikai kérdés, hanem az önbizalom és a társas kapcsolatok egyik legfontosabb eleme, hiszen nincs érvényesülés nélküle.

Egy üzleti tárgyaláson is magabiztosabbak vagyunk, ha szép mosolyt tudunk villantani. A fogszabályozás azonban sokak számára még mindig nehéz, hosszadalmas, illetve kellemetlen téma, maga a folyamat cseppet sem vonzó az emberek számára. Főleg nem akkor, ha a klasszikus változatokra gondolunk.

Hogyan építsünk bizalmat?

A FutureManagement egészségügyi marketinggel foglalkozó csapata tisztában van azzal, hogy szinte minden az első benyomáson múlik. Hiába az új márka, a megfelelő eszközök, a prémiumminőségű anyagok, valamint az innováció, ha nincs friss szemlélet, megfelelő kommunikáció, amivel meg lehetne szólítani a pácienseket, az orvosokat.

A FutureSmile nem csupán egy fogászati márka, hanem egy új szemléletet képviselő vállalkozás, amely egyszerre szólítja meg a pácienseket, valamint a szakmabelieket. Ez elég bonyolult egy olyan piacon, ahol az emberek a döntéseik előtt hosszan gondolkodnak, informálódnak, utánajárnak a dolgoknak, hiszen keresik a bizalmat, ahol érzik, itt biztosan megfelelő segítséget kaphatnak.

Az egyik legnagyobb kihívás kétségkívül az, hogy egy új cég gyorsan és hitelesen építsen bizalmat egy olyan döntési helyzetben, amely a megjelenést és az egészséget is érinti. A fogszabályozás jelentős anyagi ráfordítást igényel, így az embereknek nem mindegy, hogy kit választanak. Éppen ezért a tudatos digitális jelenlét a legfontosabb, amely nemcsak informatív, hanem konverzióbarát is. Ez a megoldás meggyőzi, edukálja, cselekvésre ösztönzi a pácienseket.

Stratégiai alapok

A cég alaposan átgondolta a csatornastratégiáját, amiben szerencsére az ügyfélút minden szakaszát lefedte. Ebben persze a FutureManagement csapatának is nagy szerepe volt. A weboldal fejlesztése során nagy szerepet kapott a felhasználói élmény, avagy az UX optimalizálása. Ennek köszönhetően az emberek gyorsan és könnyedén el tudnak igazodni az oldalon, megtalálják a számukra releváns információkat. Itt nem azt érzik, hogy valamit el akarnak nekik adni, hanem azt, hogy valamiben segítséget nyújtanának nekik.

Az oldalon számtalan edukációs tartalom segíti a tájékoztatást, mint például az, hogy mi is az a láthatatlan fogszabályozás, kinek ajánlott, illetve kitérnek arra is, hogy milyen eredményeket lehet vele elérni. Mindezt úgy tették meg, hogy a tartalom esztétikus, az oldal mobilbarát, ami főleg a fiatalok számára fontos szempont, akik szinte mindent ezen keresztül keresnek meg.

Milyen kampányeszközöket használnak?

A digitális jelenlét sikerességéhez azonban közel sem elég egy megfelelően megalkotott weblap. Kelleni fognak a közösségi média felületei, a kampányok, amikkel széles kört lehet megszólítani. Mindezek mellett fontos szerepet kap a tartalommarketing, mint a blogcikkek, az infografikák, valamint az edukációs videók egyaránt. Ezek mind azt a célt szolgálják, hogy a FutureSmile ne csak egy szolgáltatás legyen, hanem egy hiteles információforrás is.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Elindult a dm fogápolási pályázat
  Sikerrel zárult az Orbit Gyermekmosoly kampánya
  A dm jótékonykodott
  Az Orbit társadalmi összefogásra szólít fel
  Lay's kampány siker
  Fogápolási pályázatot hirdet a dm
  15,5 milliós támogatás az Orbittól
  Lezárult a dm-Colgate pályázat

További hírek ebben a kategóriában

Milyen egy jó gyerekcipő? (x)
#NoFilter – A tudatos bőrá...
Kannabisz és alkohol – új ...
Természetes arcpakolással fiatal...