10 éves a magyar Pepco
Marketinginfo.hu - 2025-05-15 09:25
Kereskedelem
A Pepco 2015 májusában nyitotta meg első üzletét a budapesti KÖKI Terminálban, és azóta szinte észrevétlenül vált a hétköznapok meghatározó szereplőjévé.
Az elmúlt évtizedben a Pepco dinamikusan fejlődött, ma már több mint 260 üzlettel van jelen országszerte. A magyar Pepco hálózatban évente közel 30 millió vásárlás történik, és termékei több mint kétmillió háztartásban megtalálhatók - ez is azt mutatja, hogy a márka mennyire jól ismeri a vásárlók igényeit. A vállalat képes folyamatosan megújulni: 2023-ban például teljes arculatváltáson esett át, hogy ne csak a termékei, de a megjelenése is igazodjon a vásárlók változó elvárásaihoz.
"2015 májusában nyitottuk meg első üzletünket Budapesten, és alig 2,5 év leforgása alatt már több mint 100 helyszínen szolgáltuk ki vásárlóinkat országszerte. Bár a koronavírus-járvány átalakította a vásárlói szokásokat, a Pepco népszerűsége továbbra is töretlen. Ez a rendkívül kedvező árainknak, a közel 2000 munkatársunk elhivatott munkájának, és nem utolsósorban a vásárlóink megingathatatlan márkahűségének köszönhető" - mondta Potyi Gergely, a Pepco magyarországi operatív igazgatója.
A Pepco számára fontos a közösségek támogatása, amit jótékonysági kezdeményezéseken keresztül valósít meg. Az egyik ilyen kiemelkedő akció a "Jótékonysági plüssmackók", amely során limitált kiadású plüssmacik megvásárlásával a vásárlók is hozzájárulhattak gyermekeket segítő szervezetek munkájához. A program keretében befolyt profitot jótékony célokra fordították - a Pepco így nemcsak termékeivel, hanem társadalmi felelősségvállalásával is értéket teremt.
Kapcsolódó cikkek:
A PEPCO megnyitotta a 100. magyarországi üzletét
A PEPCO megnyitja ezredik üzletét
Beköszönt a Pepco
|