Hírek
23632 hír az adatbázisban
A holland sörmárka megérkezett az MVM Dome-ba
Marketinginfo.hu - 2025-04-02 09:42
Reklám

A HEINEKEN Hungária és az MVM Dome újra együttműködnek.

Az elkövetkező három évben a legendás Heineken sör teszi még felejthetetlenebbé a legnagyobb hazai és nemzetközi sztárok koncertjeit és a bravúros sportrendezvényeket az ország legmodernebb arénájában, a HEINEKEN Hungária és az MVM Dome új együttműködésének köszönhetően.

Tom Jones, Robbie Williams, Santana, Presser Gábor, Katy Perry - számos ikonikus hazai és külföldi előadó koncertjét varázsolja még teljesebb élménnyé 2025-ben egy korsó Heineken, valamint olyan izgalmas sporteseményeken is hozzájárul a minőségi kikapcsolódáshoz, mint a Hungarian Darts Trophy vagy az idén 25. évfordulóját ünneplő freestyle motocross versenysorozat, a Night of the Jumps. Az április elsejével életbe lépett együttműködési megállapodás révén a következő három évben a világ egyik legnépszerűbb sörét, a Heinekent kortyolhatják majd az MVM Dome-ba látogató vendégek.

"Izgalmas figyelni azt az átalakulást, amely néhány évvel ezelőtt indult el Budapesten: az egyre sokasodó, a legnépszerűbb magyar előadók és zenekarok mellett világsztárokat is felvonultató arénakoncertek, illetve az egész család számára remek kikapcsolódást jelentő nívós sportesemények kiváló szórakozási lehetőséget nyújtanak mindazoknak, akik a minőségi, maradandó emlékeket nyújtó programokat keresik. A HEINEKEN mindig is elkötelezetten támogatta a tartalmas közösségi élményeket, így nagy öröm számunkra, hogy az új együttműködésnek köszönhetően immár egy olyan különleges helyszínen is hozzájárulhatunk a felejthetetlen pillanatokhoz, mint az MVM Dome" - mondta Nikos Zois, a HEINEKEN Hungária Zrt. vezérigazgatója.

"Az MVM Dome célja, hogy ne csupán világszínvonalú rendezvényeknek adjon otthont, hanem az ezekhez méltó vendégélményt és szolgáltatási színvonalat is biztosítsa. Abban a szellemben dolgozunk, hogy a kiváló programokat csak akkor koronázhatja valódi siker, ha a látogatók minden szempontból maradandó élményben részesülnek, az érkezéstől egészen a rendezvény végéig. A HEINEKEN nemcsak egy ikonikus márka, hanem egy olyan globális partner, amely világszerte bizonyított a legnagyobb sport- és kulturális eseményeken, legyen szó fesztiválokról, az UEFA Bajnokok Ligájáról vagy a Forma 1-ről. Ez az együttműködés megerősíti törekvéseinket, hogy az MVM Dome-ban valóban elsőrangú élményt nyújtsunk" - nyilatkozta az együttműködés kapcsán Igaz András, az MVM Dome üzemeltetéséért felelős Sportfive vezérigazgatója.

"A HEINEKEN-nel közösen olyan italválasztékot és kiszolgálási élményt alakítunk ki, amely méltó a nemzetközi élvonalbeli események színvonalához. Fontos számunkra, hogy vendégeink a belépéstől a távozásig magas minőséggel találkozzanak. Hiszünk abban, hogy a két vállalat innovatív gondolkodásmódja és közös törekvése a folyamatos megújulásra kulcsszerepet játszik az együttműködés sikerében" - mondta el Siklósi Csaba, az MVM Dome ügyvezető igazgatója.

A sportrajongók pedig a UEFA Bajnokok Ligája és a Forma-1 eseményein is keressék bátran az emblematikus csillagot, hiszen a HEINEKEN is ott szerepel a világszerte több millió érdeklődőt vonzó, kiemelkedő sportesemények szponzorai között.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tíz év után újra a Heineken a Balaton Sound névadója
  Sörszövetség: 7,5 százalékkal csökkent a gyártók forgalma tavaly
  3 százalékkal kevesebb sör fogyhat az idén
  Magyar komló a Heinekenben
  Józanságra buzdít a Heineken és az ORFK
  A HEINEKEN műanyagmentes poharakat népszerűsítő kampánya
  Egyetemisták csökkentik a Heineken ökolábnyomát
  Újjáéleszti a hazai komlótermesztést a HEINEKEN

További hírek ebben a kategóriában

Tippek a funkcionalitás és márka...
Exkluzív dokumentumfilm a BioTec...
A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével