Hírek
23526 hír az adatbázisban
Szolgáltató vállalkozók hatékony eszközei a kártyák és a bérletek (x)
Marketinginfo.hu - 2024-09-24 09:32
PR

A szolgáltatóipar számára igazi kincsek azok a megoldások, amikkel a vendégek adminisztrációja megkönnyíthető.

Ebben hatalmas segítséget jelentenek a különböző kártyák és bérletek, amikkel nem csak könnyebb dolgunk van, hanem még szeretik is a vendégek.

A myprintpix.hu kártyák és bérletek tekintetében hihetetlen választékkal vár bennünket, mert rengeteg sablon közül választhatunk. Ezekkel gyerekjáték lesz a tervezés, mivel az egyedi felület a rendelkezésünkre áll.

E kártyák olyan praktikus eszközök, amikkel a márkaépítés is könnyűszerrel megoldható. A szolgáltatóiparban az időpontok kezelésére alkalmazhatjuk őket, így a vendégek is kisebb eséllyel felejtik el a következő időpontot. Ez nekünk is jó, mert így pénzügyileg tervezhetővé válik a munka.

Marketingerő: márkaépítés és arculat

Marketing szempontjából eredményesebbek lehetünk úgy, ha ezek tükrözik a vállalkozásunk arculatát. Akár a kártyák esetében, akár a bérleteknél hatalmas előnye van annak, ha megjelenik rajtuk a márka dizájnja is.

Még ajándéknak is tökéletes lehetőséget ad, mert egyrészt sokkal bizalomépítőbb, másrészt pedig vonzóbb is annak a vállalkozásnak a megítélése, ami konzisztens. A különböző promóciós időszakokra is tervezhetünk egy-egy ilyen apróságot, amivel a szimpátiát erősíthetjük és a lojalitást is emelhetjük.

Ez a vizuális és egyben kézzel fogható kapcsolati lehetőség a hűséggel szoros kapcsolatban áll, ami viszont pénzügyileg egy nagyon jó lehetőség. Úgy kaphatunk ajánlást a törzsvendégeinktől, hogy a márkánk színeit és arculatát közvetítik.

Hatékony hűségprogramokkal könnyebb megtartani az ügyfelet

Alkalmazhatjuk a kártyákat hűségprogramok szervezésére, ami az időpont-kártyákhoz nagyon hasonló, ám mégis egy kicsit jobban fokozza a lojalitást. Így nem csak abban lehetünk biztosak, hogy megjelenik a vendég a következő időponton, hanem abban is, hogy végigjárja az időpontokat. Mindezt annak érdekében, hogy megkapja a végén a jutalmat vagy a kedvezményt.

Hasonló eredményt érhetünk el akkor is, ha bérletet tervezzük, mert egy ilyen csodás papír segíthet abban, hogy szívesen térjenek vissza a vendégek. Arról sem érdemes megfeledkezni, hogy minden igyekezetünk arról szól, hogy megfelelően transzparens lehessen a szolgáltatásunk, ami szintén jó pont a vendégek elégedettségéért folytatott "küzdelemben".

Információ és adminisztráció egyetlen lépésben

Ezek a lehetőségek még azt is megteremtik, hogy a legfontosabb információkat közölhessük a vendégeinkkel. Ilyenek a nyitvatartási idő, az időpontfoglalás lehetőségei, az elérhetőségek vagy a különböző promóciós dátumok.

A bérletek esetén az is egy szuper része az adminisztrációnak, hogy transzparensen mutatja a vendégeknek a már "elhasznált" alkalmakat, és azt is, hogy mennyi van még hátra. Így elkerülhetőek a vitás helyzetek is.

Szolgáltatóként a legjobb lehetőségek egyike a kártya vagy a bérlet használata, ami marketingszempontból és a vendégek elégedettsége szempontjából is előnyös.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Decathlon a tavaszi fáradtság és az emelkedő kondibérletárak ellen
  Bérletidíj-csökkenéssel zárta az évet az albérletpiac, de januárban új lendületet kapott
  A cégek érdeklődése a tartós bérleti konstrukció iránt
  Bryan Adams új turnéjának első bérletese a DHL
  A béren kívüli juttatásokról
  Érdemes mindenre felkészülniük az albérletet keresőknek
  A rejtett irodai költségekről
  Ezért lehet vége az albérletdrágulásnak

További hírek ebben a kategóriában

Golden retriever, a híresen enge...
Mikor és hogyan kell karózni a f...
Érdemes vagy sem vékonyabb szige...
Az álláskönnyítő szőnyegek kénye...