A bevételnöveléshez való út a többség számára a közösségi média, illetve a reklámfelületek okos felhasználását, weboldal-optimalizálást vagy az influencerek bevonását jelenti. Holott ennél egyszerűbb és szó szerint kézzel fogható módszerhez is nyúlhatunk.
A legtöbb vállalkozó tisztában van vele, hogy a siker nem csupán az adott terméken vagy szolgáltatáson, illetve a marketingre elégetett összegen múlik. A nagy forgalom a vásárlókkal kialakított kapcsolaton is múlik, amit időről időre gondozni kell. Egy kisebb bolt esetében ez viszonylag egyszerű, nagyobb vállalkozások kapcsán viszont komoly fejtörést okozhat.
Plasztik kártya nyomtatás által ezt a problémát tudjuk áthidalni.
Hűség kialakítása extrák segítségével
Az emberek többsége szeret kitűnni a tömegből és azt érezni, hogy nem a nagy átlagba tartozik, hanem egy külön, belsős körbe. A törzsvásárlói kártya segítségével a nálunk gyakran pénzt költőket kiemelhetjük és különféle extrákkal, kedvezményekkel, jutalmakkal díjazhatjuk, hogy rendszeresen hozzánk járjanak vásárolni.
Versenyelőny kialakítása a konkurenciával szemben
A hűségkártya az egyik legjobb mód, hogy a konkurenciától elcsábítsuk a vásárlókat és a saját vállalkozásunkat tegyük vonzóbbá a szemükben. Ahhoz, hogy hozzánk legyenek hűségesek a vásárlók, valamilyen extrát kell nyújtanunk számukra, amit máshol nem kapnak meg. A törzsvásárlói kártya kiváló opció lehet. Ráadásul a kártyát a pénztárcában tudják hordani, aminek köszönhetően minden egyes fizetésnél jó emlékeztető lehet a kártya, mint egy kicsi reklámfelület.
Ügyféladatok elemzése, következtetések levonása
Senki sem adja meg szívesen a személyes adatait, főleg, hogy némely cégek elképesztően túlzásba esnek a hírlevelek kapcsán. Az ügyféladatok valóságos kincsek, hiszen ezeket kiértékelve megtudhatjuk, hogy a vásárlók milyen szokásokkal, preferenciákkal rendelkeznek, mely termékek vonzók számukra. Ezek az adatok nagyon sokat segíthetnek, hogy vállalkozásunkat továbbfejlesszük és növeljük bevételeinket.
Biztonságos módszer
A törzsvásárlói kártya segítségével nagyon sok hasznos adathoz fogunk hozzájutni, azonban ezeket a megfelelő módon kell kezelnünk, amely nagy felelősség. Egy jól működő elektronikus rendszer segítségével nem kell attól tartanunk, hogy a kényes adatok nem megfelelő kezekbe kerülnek. Az adatok segítségével nagyon sok előnyhöz juthatunk, illetve a vásárlók számára is releváns kedvezményeket, ajánlatokat tudunk biztosítani, vagyis mindkét fél jól jár ezzel a lehetőséggel. Az adatok alapján akár személyre szabott kedvezményeket is biztosíthatunk vagy a törzsvásárlókon belül is létrehozhatunk egy VIP kört.