Hírek
23465 hír az adatbázisban
Az Unilever több márkája is a foci-Eb hivatalos szponzora lett
Marketinginfo.hu - 2024-01-03 11:05
CSR

A Hellmann's, a Globus, a Rexona, a Dove Men+Care, és az Axe is a labdarúgó Eb támogatói között.

Az Unilever és az Európai Labdarúgó-szövetség (UEFA) bejelentette, hogy az Unilever élelmiszer- és szépségápolási márkái is a jövő évi labdarúgó Európa-bajnokság, vagyis az UEFA EURO 2024TM hivatalos szponzorai lesznek.

Az Unilever portfóliójából a legnépszerűbb élelmiszermárkák közé tartozó Hellmann's és Globus is a támogatók listáján szerepel. Mivel az Unilever szépségápolási brandjei már korábban is számos sporteseményt szponzoráltak, hozzájárulva a mozgás szeretetének népszerűsítéséhez, a Rexona, a Dove Men+Care, és az Axe is az UEFA EURO 2024TM hivatalos támogatói lettek. Felmérések szerint az európaiak 67%-a rendszeresen követi (1) a világ legnépszerűbb sportágának számító labdarúgást és érdeklődik az ahhoz kötődő események iránt, így ezúttal is emberek millióit köti majd össze a játék iránti közös szenvedély. Az UEFA EURO 2024TM eseményeit várhatóan közel 5 milliárd ember fogja élőben követni, továbbá 2,7 millió résztvevő a lelátókról, személyesen szurkol majd 10 német városban, 51 mérkőzést figyelemmel kísérve.

Peter Dekkers, az Unilever élelmiszer üzletágának európai vezetője szerint "az étkezés közösségépítő ereje kiemelt jelentőségű, legyen szó akár a helyszínen, több ezer ember jelenlétében, a lelátóról szurkolva, akár az otthon kényelméből barátokkal, családtagokkal együtt. Az Unilever élelmiszermárkái büszkék arra, hogy részesei lehetnek ennek a hatalmas európai eseménynek, amely globálisan is milliókat hoz össze a futball szeretetén keresztül".

Fulvio Guarneri, az Unilever szépségápolási európai igazgatója hozzátette: "nagy büszkeség számunkra, hogy támogathatjuk az UEFA EURO 2024™-et. Szépségápolási márkáink mind azt az üzenetet közvetítik, hogy az Unilever hozzájárul az emberek friss és magabiztos mindennapjaihoz. A sport támogatása nagyszerű lehetőség arra, hogy kapcsolatba lépjünk fogyasztók millióival, akik az Európa-bajnokság idején nemzeti válogatottjaiknak szurkolva vagy egyszerűen a futball élvezete által még erősebb közösséggé formálódhatnak."

"Örömmel jelentjük be az Unileverrel való partnerségünket - ez az együttműködés a közös szenvedélyt és elkötelezettséget ünnepli, mellyel kapcsolatot teremthetünk a futballrajongókkal Európa- és világszerte" - mondta Guy-Laurent Epstein, az UEFA marketingigazgatója. "Az Unilever élelmiszer- és szépségápolási márkái naponta több milliárd embert érnek el, és biztos vagyok benne, hogy a szurkolók számára is képesek lesznek az elkötelezettséget és a versenyszellemet új perspektívába helyezni."

Az UEFA EURO 2024TM-et megelőzően és az esemény alatt az Unilever márkái a legfontosabb kiskereskedelmi partnerekkel együttműködve Európa-szerte lehetőséget teremtenek a vásárlók számára, hogy jegyeket nyerjenek és különleges szurkolói élményekben részesüljenek. A márkák emellett az esemény hivatalos szurkolói zónáiban is megjelennek majd.

(1)Forrás: Global Web Index; 16-65 év közötti felnőttek; regionális piacok (15): Ausztria, Belgium, Cseh Köztársaság, Dánia, Franciaország, Németország, Görögország, Írország, Olaszország, Hollandia, Norvégia, Románia, Spanyolország, Svédország, Egyesült Királyság / 2022, Q4 / N: ~70,000



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az Unilever is csatlakozott a Green Pledge-hez
  Az Unilever jótékony célú kommunikációja
  Az Unilever az iparág legjobban teljesítő cége
  Új Baba reklámfilm az Unilevertől
  Az Unilever fenntarthatósági terve
  Köztéren érvelt a kézmosás mellett a Lifebuoy
  Díjazták a legjobb munkahelyeket
  4 millió forintos Unilever-adomány

További hírek ebben a kategóriában

Megoldások a holnapért program
Országos összefogás segíthet a k...
65 millió forintos támogatás az ...
Az olimpiára készülő fiatal élsp...