Folytatódik a tejágazat Közösségi Marketing Alapjának működése
MTI + Marketinginfo.hu - 2024-01-02 10:08
Egészségmarketing
Az egészség megőrzéséhez az egészséges táplálkozáson keresztül vezet az út, ezért az Agrárminisztérium továbbra is minden eszközzel támogatja a tejfogyasztás népszerűsítését.
Ennek érdekében a tárca további három évre fenntartja a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanácsnál működő Közösségi Marketing Alapba történő, ágazati szereplők általi befizetés kötelezettségét - közölte az Agrárminisztérium (AM) az MTI-vel.
A közlemény szerint az egyik legtáplálóbb élelmiszer a tej, ami nemcsak finom, de egészséges is, tele van értékes fehérjékkel, vitaminokkal és ásványi anyagokkal. Az agrártárca éppen ezért elkötelezett a tejfogyasztás ösztönzése mellett. "Értékelve a tejszektor közösségi marketingtevékenységének eddigi eredményeit és támogatva a szakmaközi szervezeti ágazati önszabályozásokat, egy AM rendelt révén további három évre fenntartjuk a marketing alapba történő, ágazati szereplők általi befizetés kötelezettségét" - írták. A tejágazati marketing alap célja a fogyasztók több, gyakoribb és tudatosabb tej- és tejtermékfogyasztásra való ösztönzése, a gyermekek, valamint a fiatalok tej- és tejtermékfogyasztásra motiváló nevelésének támogatása. A forrásoknak köszönhetően lehetőség nyílik a segítségnyújtásra is az egészségtudatos táplálkozás kialakításában a tej és tejtermékek fogyasztásának megszerettetésével, illetve a tejtermékek sokféleségének és egészséges táplálkozásban betöltött szerepének bemutatásával - áll a közleményben. A marketing alapba való befizetés összegét a megjelent rendelet szabályozza. Ennek mértéke a Magyarország területén működő tejfeldolgozó, valamint nagykereskedelemmel vagy kiskereskedelemmel foglalkozó tejágazati szereplő tej- és tejtermék-forgalmazásából származó, tárgyévet megelőző naptári évben keletkezett nettó árbevételének fél ezreléke - közölte az AM.
Kapcsolódó cikkek:
Tej Hetet indít a Lidl
Tejágazat: kibővült a közösségi marketingbe fizetők köre
|