Az idei évben pályázóinknak lehetősége lesz részt venni a díjátadót megelőző egész napos Marketing Trendbook Fórumon is.
A Marketing Diamond Awards küldetése:
- teret adni a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára is
- a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével - - hozzájárulni az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez
- segíteni a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében.
A megújult kategória rendszerben a kategóriák az alábbi három fő blokkba kerültek besorolásra:
- Stratégiai marketing kategóriák,
- Kampánykategóriák,
- Marketingmegoldások kategóriái
A három blokkban a pályázó kedvű kollégáknak összesen 17 kategória áll a rendelkezésére.
A
pályázatok érkezése a 2022. november 1. és 2023. december 31. között megvalósult marketingaktivitásokról:
Stratégiai marketing kategóriák
- 1. Imázs, márkaépítés
- 2. Employer Branding
- 3. Válságmarketing
- 4. B2B marketing
- 5. Innovációmarketing
- 6. Fenntarthatósági marketing
Kampánykategóriák
- 7. Kis költségvetésű üzleti célú kampányok ( 8 millió forint alatti )
- 8. Társadalmi célú kampányok
- 9. Bevezetőkampányok - termék, szolgáltatás bevezetése, illetve újra bevezetése
Marketingmegoldások kategóriái
- 10. Tartalommarketing
- 11. Közösségi média-megoldások
- 12. Technológiai megoldások
- 13. Direkt marketing-megoldások
- 14. Ügyfélélmény programok
- 15. Rendezvények és eseményalapú aktivációk
- 16. Design és kreatív
- 17. Produkciós és nyomdai gyártások
Nevezési határidő kedvezményesen: 2023. november 24.
Végső nevezési határidő: 2024. január 5. (éjfél)
Eredményhirdetés: 2024. január 31.
Zsűri
Az egyre magasabb számban érkező nevezések miatt a hirdetői oldalt képviselő zsűritagok csapatát újabb szakemberekkel bővítettük ki. A zsűri két részből áll: egyrészt az ügynökségi szakemberekből, másrészt a megbízói oldal legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetőiből. Az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok fogják értékelni. A díj ezáltal lehetőséget biztosít a kisebb ügynökségeknek is, hogy bemutatkozzanak a nagy márkákat képviselő marketingvezetők előtt, valamint a marketingaktív vállalkozásoknak, hogy sikeres tevékenységüket a szolgáltatói oldal képviselőivel megismertessék és elismertessék!