A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2023-11-17 11:59
Kereskedelem
Közel 180 millió forint értékű felújított mobilt adott el a Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján.
Érdekes trendekkel szolgálnak a felújított, de alaposan bevizsgált, garanciával megvásárolható okostelefonok piacterének november 16-án reggel elrajtolt, de a hétfő reggel 10 óráig folytatódó Black Friday-kampányának első napi számai: a magyar Rejoy vásárlók az első 24 óra alatt közel 180 millió forint értékben vásároltak. A társaság elmondása alapján ez a tavalyi első napos Rejoy fekete pénteki eredményhez képest hétszeres forgalmat jelent.
Csütörtökön az első óra forgalma volt a legerősebb a Rejoy.hu-n, amely során 40 millió forint értékben adott el a társaság, az oldalról - normál időszakban ilyen mennyiségű készülék 4-5 nap alatt talál gazdára. Az első nap folyamán fekete pénteki akcióban eladott készülékek 93 százaléka volt Apple gyártmányú, és csak 7 százaléka androidos modell. Az akciós iPhone 6 modelleket 7 perc alatt elkapkodták, ami nem is csoda, hiszen 7.990 forintért volt kapható ez a telefon.
Idén jobban fogynak a felújított prémium modellek
A Rejoy.hu tavalyi Black Fridayéhez képest az első akciós napon jóval erősebb volt az olyan prémium felszereltségű készülékek eladása, mint például az iPhone 13 Pro és iPhone 14 Pro. Előbbit a 30 nappal korábbi rejoyos áránál 40 ezer forinttal, utóbbit 37 ezer forinttal lehet olcsóbban beszerezni. Már korábban is népszerű modellnek számított az iPhone 14 Pro, és mivel jelenleg is 20%-kal alacsonyabb áron érhető el a Rejoy-on, mint az árukeresőn fellelhető szolgáltatóknál, ezért lényegében a legkeresettebb termék lett.
A társaság korábbi felmérése szerint az alapmodelleknél jobb fotós-videós funkciókat kínáló modellek a Z generációs ügyfelek körében a legnépszerűbbek, míg a 30-35 évnél idősebb vásárlók a megbízható, jó üzemidejű alapmodelleket részesítik előnyben. Érdekesség, hogy ettől eltérően a Rejoy fekete pénteki akciós ajánlatait az első napon legnagyobb arányban inkább 25-34 és 45-54 éves korosztályba tartozó vásárlók vették igénybe.
E típusokat keresik a legolcsóbb kínálatból
A fekete pénteki kampány első órájában elfogyott a tízezer forint alatti áron kínált, felújított iPhone 6s modellek: ezeket valószínűleg sokan második telefonnak rendelik, amelyet az elsődleges, újabb készülék helyett használnak majd tulajdonosaik a hétvégi bulizáskor.
Darabszám alapján a tavalyi iPhone 14 Pro és a tavalyelőtti iPhone 13 típusok mellett az iPhone 11 és 12 modellek a legnépszerűbbek, érthető okokból: mostanra jelentősen olcsóbbak megjelenéskori áruknál, de teljesítményük, üzemidejük manapság is abszolút megfelelő, és a legfrissebb iOS 17 operációs rendszerre is lehet frissíteni e típusokat.
"A Rejoy idei Black Friday kampányára kilencezer darab akciós termékkel készültünk, ennek a 70 százalékát annyira leáraztuk, hogy az év legalacsonyabb árain kínáljuk. Ez például azt jelenti, hogy a termékek legalább 10%-t a korábbi 30 napos árukhoz képest 40 ezer forinttal olcsóbban lehet megvásárolni. Ezen felül a szokásosnál hosszabb, 24 hónap garanciával tesszük vonzóbbá az ajánlatunkat a felújított termékekkel ismerkedő vásárlóink számára" - kommentálta a Rejoy.hu fekete pénteki kampányának első napját Blaumann Bence, a társaság ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkek:
Az európai és a hazai felhasználók is egyre jobb felújított mobilokat vesznek
Tippek, amivel kivédhetjük a csalásokat a Black Friday és a Cyber Monday idején
Az eMAG Black Friday első órájában
Black Friday és karácsony – mire figyeljünk az online vásárlásnál?
Tíz százalékkal kevesebb termék fogyhat az idei Black Friday során
Minden harmadik magyar Black Friday akcióban szerzi be a karácsonyi ajándékot
A Packeta megnövelt csomagméret-opcióval készül a Black Friday-re
Black Friday – közel 3,5 millióan számítanak rá
Az Extreme Digital a Black Friday-en
Black Friday: 2,1 millió vásárló hazánkban
|