Hírek
23447 hír az adatbázisban
Az eMAG Black Friday első órájában
Marketinginfo.hu - 2023-11-17 10:44
Kereskedelem

Az idei Black Friday november 17-én reggel 7:10-kor vette kezdetét az eMAG-nál, amelyen több mint 1,5 millió akciós terméke érhető el - ezek közül 1,2 millió terméket az idei legkedvezőbb áron lehet megrendelni.

November 17-én 7 óra 10-kor rajtolt el az eMAG Black Fridaye, amelynek első órájában egy tipikus vásárló 7 százalékkal többet költött, mint tavaly, jellemzően az okostelefonjáról böngészte az ajánlatokat, és easyboxos átvételt kért. Az indulást követő óra számai alapján idén jelentősen nőtt a fekete pénteki akcióban rendelt napi fogyasztási cikkek forgalma, de a ruhák és lakberendezési termékek iránt is emelkedett a kereslet.

A fekete pénteki rendelések kiszállítását az idén megnyitott, számos automatizációs megoldást tartalmazó, 117 ezer négyzetméteres logisztikai központjából legkésőbb december 1-ig vállalja az eMAG.

Az első óra számai alapján tavalyhoz képest 7 százalékkal magasabb a Black Friday átlagos kosárértéke, a napi fogyasztási cikkek (mosó- és tisztítószerek, tartós élelmiszerek, italok) pedig már az első órában akkora forgalmat generáltak, mint a 2022-es Black Friday első felében.

Értékükben jelentős, 200 százalék feletti növekedést produkáltak a fekete péntek kezdetén a ruházati és divatcikkek az eMAG-nál, és mintegy kétszer annyi lakberendezési cikket, otthoni kiegészítőt rendeltek idén az ügyfelek, mint tavaly ilyenkor, a szépségápolási cikkek forgalma pedig az első órában másfélszer akkora volt, mint a tavalyi Black Fridayen.

Tavalyhoz hasonlóan idén is népszerűek a hagyományos játékok (például LEGO-k és társasjátékok), de a játékkonzolok és kiegészítőik is, vélhetően sokan szerzik be fekete pénteki akcióban a gyerekeknek szánt karácsonyi ajándékokat.

A legnépszerűbb termékkategóriák a Black Friday első órájában:
 
  • háztartási nagygépek
  • mobiltelefonok
  • televíziók
  • takarító- és tisztítószerek
  • laptopok
  • háztartási kisgépek
  • játékkonzolok
  • játékok
  • otthon és lakberendezés
  • ruházat és divat


"Örömünkre szolgál, hogy tavalyhoz képest harmadával több Marketplace kereskedőpartnerünk csatlakozott az eMAG Black Friday kampányához, így a korábbinál is szélesebb termékkínálattal vágtunk neki a kampánynak. Ez azért is kulcsfontosságú, mert a fekete pénteki vásárlók irányából évről-évre nagyobb igényt tapasztalunk a ruházati, lakberendezési és napi fogyasztási cikkek iránt is" - kommentálta az első fekete pénteki eredményeket Daniel Spiridon, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

Az első óra statisztikái alapján tízből nyolc felhasználó mobil eszközről böngészte a Black Friday ajánlatokat, és csaknem minden második ügyfél online bankkártyás fizetést választott. Tízből hét ügyfél easybox csomagautomatába kérte a rendelése átvételét, a legtöbb rendelés a Black Friday első órájában Pest, Borsod-Abaúj-Zemplén és Hajdú-Bihar megyékből érkezett.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tízből kilenc eMAG-vásárló okosórát választ a hagyományos helyett
  Tippek, amivel kivédhetjük a csalásokat a Black Friday és a Cyber Monday idején
  A Rejoy.hu a Black Friday-kampány első napján
  Black Friday és karácsony – mire figyeljünk az online vásárlásnál?
  Tíz százalékkal kevesebb termék fogyhat az idei Black Friday során
  Minden harmadik magyar Black Friday akcióban szerzi be a karácsonyi ajándékot
  A Packeta megnövelt csomagméret-opcióval készül a Black Friday-re
  Black Friday – közel 3,5 millióan számítanak rá
  Az Extreme Digital a Black Friday-en
  Black Friday: 2,1 millió vásárló hazánkban
  Ötször annyit költöttünk Black Friday-kor, mint máskor

További hírek ebben a kategóriában

Olcsó, de minőségi téli gumit ke...
Bombaárakkal indul a húsvéti sze...
Több mint 600 tonna füstölt húsá...
Így nyomtat egy jó nyomtatási sz...