Hírek
23556 hír az adatbázisban
A Coca-Cola ünnepi kampánya
Marketinginfo.hu - 2023-11-08 13:54
Reklám

A Coca-Cola idei, "A világnak több Mikulásra van szüksége" nevű karácsonyi kampányával a mindannyiunkban élő Mikulást ünnepli.

Az ikonikus Mikulás a szeretet, a nagylelkűség és a jóakarat szimbóluma, legyen szó akár egy szomszéd megsegítéséről, az utolsó Coca-Cola megosztásáról vagy egy ismeretlen rászorulónak nyújtott segítségről.

Az új Coca-Cola kampánnyal hivatalosan is kezdetét veszi az ünnepi időszak, hiszen nincs karácsony ünnep Coca-Cola reklámfilm nélkül. A film magyar változata már megnézhető a Coca-Cola YouTube csatornáján. A hazai kampány november 3-án indult, a TV-ben pedig november 16-ától látható majd a reklám.

A Coca-Cola régóta kötődik a Mikuláshoz, a ma világszerte ismert piros ruhás, fehér szakállas Mikulás karakter először a márka karácsonyi reklámjában jelent meg az 1920-as években. Ezt követően a Coca-Cola 1931-ben bízta meg Haddon Sundblom michigani születésű illusztrátort, hogy készítsen Mikulás-képeket a márka ünnepi reklámjaihoz. Az ikonikussá vált képek mára összeforrtak a Coca-Cola márkával, az eredeti verziók bejárták a világ művészeti galériáit.

Mivel a kedvesség, a nagylelkűség és a jóakarat szelleme mindannyiunkban él, a Coca-Cola most digitális kvízt készített, amellyel pontosan meghatározható, hogy mi magunk milyen Mikulások lennénk. A Coca-Cola Applikációban és mobil böngészőkön keresztül elérhető "Töltsd ki a kvízt, hogy megtudd, te milyen Mikulás lennél!" című kvíz a válaszok alapján határozza meg a kitöltő Mikulás-típusát. Az eredmény a közösségi média oldalakon is megosztható.

A Coca-Cola Magyarország immár 10 éve támogatja a Magyar Vöröskeresztet. Az utóbbi években a szervezettel együtt vett részt a koronavírus-járvány elleni küzdelemben, 2022-ben, a humanitárius válság kapcsán a menekültek ellátásában, valamint több alkalommal juttatott el élelmiszeradományt a hazai rászoruló családoknak. Idén márciusban közösen jelentették be a hátrányos helyzetű nők megsegítésére induló programjukat a nemzetközi nőnap alkalmából. Legújabb közös kezdeményezésük a fedél nélkül maradt emberek megsegítésére irányul, amelyben idén számos önkéntes és a Wolt is részt vesz.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Az e-kereskedelmi cégek 41 százaléka a tavalyinál kisebb karácsonyi forgalomra számít
  Kevesebbet költünk, de többet rendelünk online, karácsony előtt
  Kevésbé számít, mint tavaly, hogy mennyibe kerül az ajándék
  A Coca-Cola új, limitált kiadású Creations íz
  A Coca-Cola új kreatív platformja
  Országos kampánnyal segíti a Coca-Cola
  Segítség a járvány alatt a Coca-Cola-tól
  A Coca-Cola különleges plakátjaival kíván boldog Valentin-napot
  #loveislove - a Coca-Cola a Szigeten
  A Coca-Cola karácsonyi karavánja a nyári fesztiválokon
  Nyári sláger a Coca-Colától

További hírek ebben a kategóriában

A Miller Mix globális kampánya a...
A nyár a Borsodi Friss új ízével
Közönségdíjas lett a Lidl karács...
A reklámadó hatásai az iparág dö...