Hírek
23441 hír az adatbázisban
A BioTechUSA kampány a kiegyensúlyozott életmódért
Marketinginfo.hu - 2023-10-05 10:49
Egészségmarketing

Egy shaker, megannyi cél néven indított nemzetközi imázskampányt a BioTechUSA, melyben arra hívja fel a figyelmet, hogy termékei sokoldalúak, használatuk támogatást nyújt a kiegyensúlyozott életmód elősegítésében.

A cégcsoport egy BioTechUSA shaker szemszögéből, különböző sportokon és élethelyzeteken keresztül mutatja be: bármi is legyen a célunk a testünkkel, a BioTechUSA segít azt elérni.

Kampány a kiegyensúlyozott életmódért

A több mint 20 éves BioTechUSA küldetése, hogy termékei és szakértelme segítségével világszerte milliókkal ismertesse meg a mozgás és a kiegyensúlyozott, aktív életmód örömét. Lifestyle brandként a "The Feeling of Success" mottóval azokhoz az átlagemberekhez szól, akiknek valamilyen céljuk van a testükkel. A vállalat egész októberben, 6 európai fókuszországára - Magyarország, Németország, Ausztria, Spanyolország, Franciaország és Szlovákia - kiterjedő, "Egy shaker, megannyi cél" elnevezésű kampányának célja, hogy az emberek felfedezzék termékei sokoldalúságát és használatukkal támogassa őket kiegyensúlyozott életmódjuk elősegítésében.


Főszerepben a sokszínűség

A kampány fő eleme egy 40 mp-es és három 15 mp-es reklámszpot, illetve a hozzá kapcsolódó kulcsvizuál. A vállalat az üzenetet a shakerek szemszögéből, különböző sportokon és élethelyzeteken keresztül mutatja be. Mindegy, hogy éppen mit csinálsz, hol vagy és milyen szituációban, úton vagy sportolás közben, bármi is legyen a célod a testeddel, a BioTechUSA termékei segítenek elérni azt. A reklámszpot Magyarország mellett további európai fókuszországokban fut a BioTechUSA weboldalán és social media felületein organikusan és hirdetésként, hírlevélben, az üzletek kivetítőin és a márkanagykövetek felületein. Az október 31-ig tartó kampány idehaza országszerte óriásplakát, épületháló és citylight támogatást kapott, továbbá megjelenik PR-ben és vállalati kommunikációban.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tovább erősítette nemzetközi pozícióját a BioTechUSA
  A Mályvavirág Alapítvány és a BioTechUSA a prehabilitációért
  A Semmelweis Egyetem és a BioTechUSA-cégcsoport együtt az evészavarok ellen
  Egészséggel kapcsolatos vélemények a magyarok körében
  Egyedülálló beruházás a BioTechUSA-tól
  A BioTechUSA újévi kampánya - Legyen ez a legfittebb éved!
  BioTechUSA boltja az Allee-ban
  A BioTechUSA-cégcsoport legújabb imázskampánya
  Együtt gyúr a BioTechUSA és a Growww Digital
  Jelentős beruházásokat indított el a BioTechUSA
  Élete legjobb formájában a BioTechUSA
  Minden mozgás számít - üzeni a BioTechUSA
  Légy tökös! – szólít fel a BioTechUSA-cégcsoport Movemberben
  A BioTechUSA nyerte Az Év Hazai Franchise Hálózata díjat

További hírek ebben a kategóriában

A Mályvavirág Alapítvány és a Bi...
A Decathlon a tavaszi fáradtság ...
Az Egészség Hídja Összefogást se...
Mit tehetünk, ha túl száraz a le...